Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب نخستین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال امید ایران و سوریه که در جزیره کیش برگزار شد، شاگردان زلاتکو کرانچار موفق شدند با گلزنی محمدرضا آزادی و مهدی قائدی به پیروزی ۲ بر صفر برسند. در این مسابقه ایران با ترکیب شهاب عادلی، محمد مسلمی‌پور، عارف آغاسی، محمد خدابنده‌لو، حسین ساکی، حمیدرضا طاهرخانی، محمدرضا آزادی، محمد سلطانی‌مهر، مهدی مهدی‌خانی، امید نورافکن و مهدی قائدی کار را آغاز کرد و توانست به یک پیروزی دلچسب برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از آغاز این مسابقه از حمید استیلی و سهراب بختیاری زاده به واسطه گلزنی در جام‌های جهانی ۱۹۹۸ (آمریکا) و ۲۰۰۶ (آنگولا) تجلیل شد. این مراسم با حضور مظفرى، رئیس منطقه آزاد و امیر عرب، رئیس هیئت فوتبال کیش برگزار شد.

همچنین حسین کلانی، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال، بهرام افشارزاده دبیر شورای ورزش و تربیت بدنی سازمان منطقه آزاد کیش و محمد افشاردوست مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در ورزشگاه بازی را از نزدیک نظاره کردند.

حدود ۲۰۰ هوادار با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک تماشا کرددن و بازیکنان را تشویق می‌کردند.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال امید ایران که خود را برای بازی‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن آماده می‌کند، قرار است ۳۰ آذر بار دیگر به مصاف سوریه برود و پس از اینکه به تهران آمد، راهی اردن شود تا با تیم المپیک این کشور هم دیداری داشته باشد.

قضاوت دیدار تیم‌های ایران و سوریه برعهده نماینده‌های داوری ایران بود.

بیشتر بخوانید: 

کرانچار: شرایط اردوی تیم امید سزاوار ما است/ اگر به المپیکی شدن خوش بین نبودم سرمربی تیم ملی امید نمی‌شدم

غیبت ۲ بازیکن تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل سوریه

تغییر زمان بازى تیم های امید فوتبال ایران و سوریه

انتهای پیام/

پیروزی شاگردان کرانچار مقابل سوریه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مدافعان سپاهان با آنالیز دقیق و تمرکز کافی تمام راه‌های نفوذ اوستون اورنوف را بسته بودند و به نظر می‌رسید پرسپولیس برای خلق موقعیت از کانال‌های کناری و مرکز زمین به مشکل برخورده است مهدی ترابی مهمترین موقعیت گل تیمش را با حرکتی انفرادی خلق کرد.

در نیمه نخست بازی پرسپولیس و سپاهان و در لحظات پایانی مهدی ترابی با حرکتی انفرادی و با سرعت توپ را جلو برد و به قلب دفاع حریف زد، سپس با یک و دویی که با گولسیانی داشت در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما ضربه نهایی‌اش را با نوک پا و به بالای دروازه زد.

ترابی در نواختن ضربه نهایی انتخاب اشتباهی داشت و در صورتی که می‌توانست با یک ضربه فنی به زاویه مخالف دروازه نیازمند را باز کند با نوک پا به زیر توپ ضربه زد و این موقعیت را به راحتی از دست داد.

ترابی در ادامه دیگر هرگز نتوانست نفوذی این‌چنینی به قلب دفاع حریف داشته باشد یا موقعیتی برای ضربه زدن پیدا کند و حالا باید افسوس هدر دادن این شانس بزرگ گلزنی را بخورد.

ترابی در دقیقه 79 این بازی تعویض شد و جای خود را به وحید امیری داد و اولین تعویضی تیمش بود.

دیگر خبرها

  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!