Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@21:05:08 GMT

جزئیات ریزش ساختمان در حال ساخت در یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۵۸۳۲

جزئیات ریزش ساختمان در حال ساخت در یاسوج

خبرگزاری تسنیم: مسعود وکیلی اظهار داشت: پیش از ظهر امروز یک ساختمان در حال ساخت دچار ریزش شد که یک کارگر زیر اوار مانده و هنوز از وضعیت ان خبری نیست.

وی با بیان اینکه نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر و آتش نشانی مشغول عملیات جستجو و نجات هستند، ابراز کرد: شرایط جست‌وجو و امداد رسانی به دلیل وجود میلگرد فراوان در ساختمان در حال ساخت به سختی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیلی با تاکید بر اینکه زنده بودن کارگر زیر آوار مانده هنوز مشخص نیست، ادامه داد: عملیات جست و جو ادامه دارد و تاکنون تلاش‌ها از جمله ردیابی تلفن همراه به نتیجه‌ای نرسیده است.

عدم رعایت نکات ایمنی و مهندسی از جمله فاصله شمع‌ها دلیل ریزش این ساختمان بوده است.

جسد کارگر یاسوجی از زیر آوار بیرون کشیده شد

مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج گفت: پس از ۶ ساعت تلاش مأموران آتش‌نشانی و نیرو‌های امدادی جسد کارگر فوت شده در حادثه ریزش ساختمان در حال ساخت بیرون کشیده شد.

«محمد رستمی» افزود: ساعت ۱۳ روز سه‌شنبه، ۲۷ آذرماه طی تماس با آتش‌نشانی یاسوج ریزش یک ساختمان در حال ساخت اطلاع داده شد که نیرو‌های آتش‌نشانی در نخستین فرصت ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

وی یادآور شد: ۲۰ نفر نیروی عملیاتی آتش‌نشانی با کمک نیرو‌های امدادی دیگر پس از ۶ ساعت تلاش و آواربرداری جسد کارگر ۲۵ ساله زیر آور را بیرون آوردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ریزش ساختمان یاسوج آوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی

یک واحد مسکونی در بلوار ناصر حجازی دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، در ساعت ۱۲:۳۵ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۲۷ را به محل حادثه واقع بلوار ناصر حجازی، خیابان منوچهری شمالی اعزام کرد. 

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه، مشاهده شد که حریق در یک واحد مسکونی رخ داده و شعله‌های آتش تقریبا تمام این ساختمان را در بر گرفته و درحال سرایت به واحدهای اطراف است. در این شرایط آتش‌نشانان اقدام به قطع جریان برق و گاز کرده و پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه، با بکارگیری لوله‌های آبرسانی و تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز اقدام به جستجو در این ساختمان کردند که خوشبختانه مشخص شد فردی در ساختمان محبوس نشده است. این حادثه خسارات جانی نداشت. 

دقایقی بعد نیز نیروهای آتش نشانی شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و خاموش کردند و پس از انجام عملیات تخلیه دود و ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • خبر خوش برای سربازان
  • آتش نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت