Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام شیخ زاده در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت:قرآن شفای درد‌ها و آرام کننده قلوب مؤمنین است. امروز جامعه ما بیشتر از هر روزی نیاز به قرآن و تعالیم قرآنی دارد. در روایت داریم که اگر جوانی با قرآن مأنوس باشد قرآن با گوشت و پوست او آمیخته می‌شود. در این دنیای فاسد و وانفسا که دشمنان از همه طرف هجمه فرهنگی و تبلیغاتی خودشان را بر علیه ما شروع کرده اند، این قرآن است که به فریاد ما می‌رسد و راه را برای ما مشخص می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ارگان‌ها و سازمان‌ها باید در جهت تبلیغ فرهنگ قرآنی در سطح جامعه تلاش نمایند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در آیین اختتامیه مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا شهرستان خواف گفت: پیشگیری مقدم بر درمان است و برای کاهش و یا رفع تبعات آسیب‌های اجتماعی باید هزینه‌های زیادی از بیت المال و بخش‌های مختلف صرف شود ولی با افزایش انس و الفت مردم و خانواده‌ها با قرآن می‌توان با هزینه‌های بسیار کمتر از این آسیب‌ها پیشگیری کرد. حجت الاسلام هادی صاحبقرآنی افزود: طرح ملی «زندگی با آیه ها» با عنوان «مسطورا» در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری با هدف اقامه جهاد تبیین قرآنی، گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمان فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه قشر‌های مردم از سال گذشته در سطح کشور و خراسان رضوی آغاز شده و به مدت سه سال در حال اجرا است. وی افزود: طرح مسطورا یعنی سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآنی، به گونه‌ای که آیه‌های قرآن به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود. در پایان مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا در خواف که به همت اداره تبلیغات اسلامی و با مشارکت شرکت اپال پارسیان سنگان برگزار شد از ۶۰ نفر از شرکت کنندگان و قاریان برتر با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید
  • حق هنر کتابت قرآن ادا نمی‌شود