Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام رضا دانش فر در جلسه ویژه هفته سوادآموزی با گرامی داشت هفتم دی ماه، سالروز صدورفرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب برای تشکیل نهضت سواد آموزی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت:از یکم تا هفتم دیماه بیش از ۱۰۰۰ نفر از سواد آموزان دوره انتقال در سراسر استان در مسابقه فرهنگی- آموزشی انشاء نویسی با موضوع "پرسش مهر ریاست جمهوری" شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسابقه فرهنگی- آموزشی انشاء نویسی در قالب"دست نوشته" در بین سوادآموزان برگزار می‌شود.

معاون سوادآموزی استان ادامه داد:برگزاری این مسابقه فرهنگی-آموزشی با هدف تقویت و بهبود سوادآموزی با کیفیت و نیز آگاه سازی افراد سواد آموز می‌باشد.

دانش فر تصریح کرد: با دقت زیاد و زحمت شبانه روزی همکاران سوادآموزی در مناطق و شهرستان‌های استان مقدمات لازم برای برگزاری موفق این اقدام ارزشمند فرهنگی فراهم شده است.

وی همجنین به برگزیدن افراد برتر در انشاء نویسی پرداخت و خاطرنشان کرد: جهت تقدیر در سطح ملی از بین دست نوشته‌های موفق این مسابقه فرهنگی- آموزشی تعدادی انتخاب نهایی شده به عنوان نفرات برتر ملی به سازمان نهضت سوادآموزی کشور ارسال خواهد شد تا پس از بررسی هیأت نظارت مورد تقدیر قرار گیرند.

معاون سوادآموزی استان به برنامه‌های رسانه‌ای ویژه هفته سواد آموزی هم اشاره‌ای نمود و عنوان کرد:در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات مشکلات، چالش ها، دستاورد‌ها و عملکرد سوادآموزی در سالی که گذشت تشریح خواهد شد.

دانش فر به برنامه‌های مهم هفته سواد آموزی برای دیدار با شخصیت‌ها و مسئولان اشاره‌ای نمود و تصریح کرد: جهت بهره مندی از ارشادات و نظرات نماینده محترم، ولی فقیه در استان و نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و هچنین با مسدئولان بالای اجرایی دیدار‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه به ذکر دیگر برنامه‌های گرامی داشت ۷ دیماه، سی نهمین سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان رهبر کبیر انقلاب پرداخت و افزود: جلسه شورای پشیتبانی سواد آموزی، ارائه کارنامه‌ای از فعالیت‌های سوادآموزی استان دردولت تدبیروامید، تقدیر از سوادآموزان برتر، زیارت قبور شهدا و بازدید از خانواده معزز شهدا از برنامه‌هایی است در این هفته که به اجرا درمی آید.

معاون سوادآموزی استان با تقدیر از مجموعه سواد آموزی مناطق، شهرستان‌ها و مرکز استان بیان داشت:برای فائق آمدن بر پدیده شوم بی سواد خستگی نمی‌شناسیم از این رو باید تلاش‌ها بیشتر از گذشته ادامه یابد.

انتهای پیام/م

۱۰۰۰ نفر از سواد آموزان در مسابقه"پرسش مهر ریاست جمهوری" شرکت می‌کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم‌های گل‌گهر و استقلال خوزستان در چهارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر در جریان است و دو تیم برای کسب امتیاز در این مسابقه تلاش خواهند کرد.

تیم میزبان با حاشیه امنیتی که در جدول دارد با خیال آسوده به دنبال کسب 3 امتیاز و حضور در رتبه های بالاتر جدول خواهد بود استقلال خوزستان برای بقا در لیگ برتر به حداقل امتیاز در این مسابقه نیاز دارد.

تاریخ و محل برگزاری: لیگ برتر ایران ‎1402-1403 | هفته : 24 | استادیوم سلیمانی سیرجان

داور: محمدرضا تارخ؛ کمک ها: نجف پناهی، سعید زیبا و مسعود حقیقی؛ ناظر: یدالله جهانبازی

ترکیب گل‌گهر سیرجان:
محمدرضا اخباری، سامان فلاح، علیرضا علیزاده، مهدی تیکدری، ابولفضل رزاق پور، علیرضا کوشکی، بهنام برزای، مهدی ممی‌زاده، قائم اسلامی‌خواه، اریک باگناما، سعید سخرخیزان
سرمربی: مارینوس

ترکیب استقلال خوزستان:
فرزیم گروسیان، علی هلیچی، محمود مطلق‌زاده، حسن شوشتری،علیرضا خوش کفا، احمدرضا جلالی، عثمان اندوگ، محمد آبشک، جواد آقایی پور، آسو رستم، پیمان رنجبری ،
سرمربی: سیروس پورموسوی

حواشی:

برخورد مشکوک درون محوطه جریمه بین آقایی پور و مدافع گل‌گهر شکل گرفت که داور تصمیم به ادامه مسابقه گرفت.

دیگر خبرها

  • آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان
  • تقدیر از استادکاران و مرمتگران/آسیب شناسی نشانه ضعف نیست