Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر،  محمدرضا کاظمی نژاد در خصوص اردوهای تیم وزنه برداری جوانان اظهار داشت: مرحله اول اردوی آماده سازی برای رقابتهای جهانی سال ۲۰۱۹ به میزبانی فیجی، با حضور منتخبان مسابقات کشوری در اردبیل و لیگ از ۱۷ آذر ماه با حضور نفرات گروه اول آغاز شد. همچنین ۱۵ وزنه بردار گروه نخست، روز گذشته پس از برگزاری رکوردگیری نهایی محک خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفرات گروه دوم مرحله اول اردوهای جوانان نیز از فردا (چهارشنبه ۲۹ آذرماه) تمرینات خود را زیر نظر شاهو جوانمردی و محسن سلطانی آغاز می کنند.

وی در ادامه در خصوص نهایی شدن ترکیب اصلی تیم جوانان نیز تصریح کرد: در اواسط بهمن ماه ترکیب اصلی ۱۵ نفره برای حضور در مسابقات جهانی در فیجی به منظور دفاع از عنوان قهرمانی و به دست آوردن جایگاه نخست جهان مشخص می شود. البته اردوهای ملی پوشان بعد از رقابتهای جهانی، برای حضور در مسابقات جوانان آسیا در کره شمالی ادامه خواهد داشت.

مدیر فنی تیمهای پایه وزنه برداری کشورمان در خصوص نفرات بیرون از اردو هم تاکید کرد: بعضی نفرات که به هر دلیل در لیگ و قهرمانی کشور غایب بودند و مدعی پوشیدن تیم جوانان هستند، می توانند در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی امیدیه با ثبت رکوردهایی در حد نفرات برتر، به اردو دعوت شوند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی فدراسیون وزنه برداری برای تیم جوانان، افزایش رکورد و در اوج نگه داشتن نفرات قدیمی همچون علی داودی و حسین سلطانی است. نفرات جدیدی هم به اردو دعوت می شوند تا با پشتوانه سازی در این رده سنی بتوانند شاکله اصلی تیم ملی بزرگسالان در آینده را تشکیل دهند.

کاظمی نژاد در پایان خاطر نشان ساخت:در این راستا باید از تمامی هیات های وزنه براری استان ها و شهرستان ها به دلیل ساختن و پرورش چنین وزنه بردارانی تشکر کرد.

کد خبر 4489054

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوی تدارکاتی جوانان وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۲ وزنه‌بردار به دور جدید تمرینات تیم‌ملی فراخوانده شدند که ایلیا صالحی‌پور از خوزستان در لیست دعوت شدگان حضور دارد.

دور جدید اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری از یکم اردیبهشت ماه به صورت ممتد تا المپیک پاریس ادامه خواهد داشت.

این اردو به منظور آماده‌سازی تیم‌ملی وزنه‌برداری برای المپیک پاریس و مسابقات جهانی منامه در کشور قطر است.

کد خبر 6080148

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد