Web Analytics Made Easy - Statcounter

رابیو شاید به زودی پیراهن بارسلونا را بر تن کند.

طرفداری - آینده آدرین رابیو، هافبک فرانسوی 23 ساله پاری سن ژرمن به احتمال فراوان راهی بارسلونا می‌شود.

رابیو که پرورش یافته آکادمی پی اس جی محسوب می‌شود و تا پیش از جام جهانی هم بازیکنی ملی پوش بود، همان طور که انتظار می‌رفت قرار نیست قراردادش با این باشگاه را تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختلاف طرفین از ماه‌ها پیش بر سر مسائل مالی شروع شد و با نیمکت نشینی‌های رابیو در حساس ترین بازی‌های فصل بالا گرفت. در این بین رابطه رابیو با توخل هم بابت همین قضیه شکراب شد و نتیجه اینکه هنریکه رسما اعلام کرد آدرین تا اطلاع ثانوی نیمکت نشین خواهد شد. 

به گزارش لو پاریزین، این نیمکت نشینی شاید چندان هم طول نکشد چه بنا به گفته منابع، رابیو با بارسلونا به توافق رسیده است. اریک آبیدال از مدت‌ها پیش با مادر رابیو که ایجنتش نیز محسوب می‌شود، در حال مذاکره بود و طرفین حالا روی بندهای قرارداد به توافق کامل رسیده‌اند. اینکه رابیو چه زمانی کوله بارش را جمع کرده و راهی کاتالونیا مشخص نیست. شاید در همین ژانویه این اتفاق رخ بدهد چون او و پاری سن ژرمن کاملا از یک جدایی زودهنگام استقبال می‌کنند.

باید دید این ادعا تا چه اندازه صحت دارد. پیشتر موندو دپورتیوو گفته بود که رابیو تمایلش به بازی در بارسلونا را به این باشگاه اعلام کرده و به نظر جورچین قضیه همان طوری که این نشریه عنوان کرده بود، در حال رقم خوردن است. رابیو در ترکیب بارسا مقابل لیون؟ شاید!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش جهانی این فیلم در ماه سپتامبر در جشنواره ونیز باشد.

به گزارش ایسنا، این فیلم که هم‌اکنون در مرحله تدوین به سرمی‌برد، روایتگر چند اپیزود از داستان زندگی حضرت مسیح است و «گیزا رورینگ» بازیگر مجارستانی که پیش از این در فیلم برنده اسکار «پسر سائول» بازی کرده بود در نقش حضرت عیسی، «ماتیاس اسخونارتس» بازیگر بلژیکی در نقش پیتر، «توفیق برهوم» بازیگر فلسطینی الاصل در کنار «مارک رایلنس» و «بن کینگزلی» دو بازیگر انگلیسی برنده اسکار  دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند. «مایک رایلنس» در این فیلم نقش شیطان را بازی کرده است. 

لیلا حاتمی نیز در نقش مریم مجدلیه در این فیلم مقابل دوربین رفته است.

فیلم «مسیر باد» دهمین ساخته بلند سینمایی «ترنس مالیک» پس از فیلم های «زمین‌های لم یزرع» (۱۹۷۳)، «روزهای بهشت» (۱۹۷۸)، «خط باریک سرخ» (۱۹۹۸)،  «دنیای جدید» (۲۰۰۵)، «درخت زندگی» (۲۰۱۱)، «به سوی شگفتی» (۲۰۱۲)، «شوالیه جام‌ها» (۲۰۱۵)، «ترانه به ترانه» (۲۰۱۷) و «یک زندگی پنهان» (۲۰۱۸) است. 

«ترنس مالیک» با فیلم «خط باریک سرخ» نامزد جایزه اسکار بهترین کارگردانی و فیلمنامه شد و خرس طلایی بهترین فیلم جشنواره برلین را از آن خود کرد و با فیلم «درخت زندگی» نیز جایزه نخل طلایی جشنواره کن را کسب کرده است. او پیش از آن نیز با فیلم «روزهای بهشت» برنده جایزه بهترین کارگردانی کن شده بود.

«الکس بودن» تهیه‌کننده فیلم «در مسیر باد» پیش از این در مصاحبه‌ای فاش کرده بود که «ترنس مالیک» در پنج سال گذشته در حال تدوین این فیلم سینمایی بوده است و احتمالا این فیلم در پایان راه مرحله پس تولید قرار دارد.

سال گذشته، «متیو کاسوویتس» بازیگر فرانسوی که در فیلم «مسیر باد» نیز بازی کرده بود، ادعا کرد که ترنس مالیک هر روز ۵ ساعت فیلمبرداری داشته و در مجموع ۳۰۰۰ ساعت فیلمبرداری کرده است و او نمی‌داند که آیا بخشی از تدوین نهایی فیلم خواهد بود یا خیر.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با محبوب‌ ترین زوج‌ های سینمای ایران که عشقشان به‌ یادماندنی شد آشنا شوید (+عکس) یادها و خاطره‌ها ؛ لیلا حاتمی ، لیلی رشیدی و مرضیه برومند در تلویزیون 40 سال قبل (فیلم) امیر بانو کریمی؛ فراتر از شهرت پدر و همسر و فرزند

دیگر خبرها

  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)