Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه یک سرباز ناجا تعدادی از اتباع افغانستانی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد؛ نیروی انتظامی با صدور پیامی ضمن تکذیب این خبر، اعلام کرد: بلافاصله پس از انتشار این فیلم، بررسی‌ها در این رابطه آغاز و مشخص شد که این اتفاق در هیچ کدام از مقر‌های ناجا رخ نداده بنابراین شناسایی و دستگیری عاملان تهیه این فیلم در دستور کار پلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام آمده است، نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند امنیت روانی جامعه را مخدوش کرده و با انتشار چنین تصاویری اقتدار پلیس را زیر سوال ببرند حتما برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، در جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری یزد و نمایندگان نیروی انتظامی استان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برگزار گردید.

در این جلسه علوی نیا مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری با تاکید به ضرورت همکاری همه دستگاهها و تاثیرات طرد اتباع غیرمجاز ، رفع مشکلات گذشته و تشدید محاسن در سال ۱۴۰۳ را خواستار شد.

 در ادامه محسنی راد مدیرکل اتباع ومهاجرین خارجی استانداری با ارائه گزارشی از آمار و اقدامات انجام شده در سال گذشته ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ،انتظامی و قضایی، اعلام آمادگی و پشتیبانی از ادامه طرح در سال ۱۴۰۳ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان