Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای سیاست های اعتباري خود و به منظور رفع احتياجات ضروري جامعه از طريق پرداخت تسهيلات قرض الحسنه در شعب سراسر کشور، طرح مهر زرين را اجرا کرده است.

به گزارش صدای ایران در این طرح متقاضیان اشخاص حقيقي هستند که با افتتاح سپرده قرض الحسنه ويژه «بانکداري اجتماعي- مهر زرين» مي توانند با ايجاد حداقل ميانگين به مبلغ ۱۰۰ ميليون تومان، طي ۳ ماه از تسهيلات بانک به ميزان ۴۰ ميليون تومان با دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در این طرح متقاضیان می توانند با ايجاد حداقل ميانگين به مبلغ ۱۵۰ ميليون تومان در مدت ۳ ماه، از تسهيلات بانک به ميزان ۴۰ ميليون تومان با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه استفاده کنند.
مبلغ تسهیلات پرداختی به هر فرد در این طرح ۴۰ میليون تومان با نرخ کارمزد ۴ درصد بوده که ۲۰ ميليون تومان از محل منابع بانک و ۲۰ ميليون تومان از محل سپرده قرض الحسنه ويژه بانکداري اجتماعي شعب تأمين خواهد شد.
مدت بازپرداخت تسهیلات طرح مهر زرین، ۲۴ و ۳۶ ماهه بوده و افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات در قالب ادغام با ساير طرح هاي بانک مجاز نيست؛ همچنين متقاضيان دريافت تسهيلات طرح ياد شده، در زمان دريافت وام نبايد داراي پرونده تسهيلاتي فعال از محل منابع بانک باشند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ ایران مشحون از صفحات زرین ایثار غیورمردان ارتش است

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امورخارجه در فضای مجازی ایکس، نوشت: تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، مشحون از صفحات زرین ایثار و فداکاری غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در دفاع از مرزهای ایران عزیز، امنیت کشور و تحقق و تثبیت ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و نیز خدمت به ملت بزرگ ایران، هزاران شهید گلگون و سرافراز تقدیم کرده‌اند. ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گرامی باد.

کد خبر 6080785 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • بانک تجارت؛پیشتاز در تسهیلات تکلیفی
  • بانک‌ها در توسعه بخش درمان استان بوشهر مشارکت کنند
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • تاریخ ایران مشحون از صفحات زرین ایثار غیورمردان ارتش است