Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در دیدار با امام جمعه محمدشهر کرج بر ضرورت همراهی و هم اندیشی با ائمه جمعه تاکید کرد و گفت: امر فرهنگ و مسجد مهمترین برنامه هدفمند در محمدشهر کرج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی دیدار با امام جمعه محمدشهر که امروز (27 آذر) در دفتر مصلی نماز جمعه محمدشهر برگزار شد، گفت: کلانشهر کرج به ویژه شهرهای اقماری اطراف آن با وجود نزدیکی به پایتخت با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: برنامه ریزی هدفمند، منسجم و دور از موازی کاری با دستگاه های مرتبط در امر فرهنگ و مسجد از مهم ترین برنامه هایی است که دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز بر آن اهتمام دارد.

 

 

وی با نظر بر اهمیت راه اندازی سامانه بچه های مسجد، مطرح کرد: راه اندازی سامانه اطلاعات بچه های مسجد با همت ستادعالی کانون های مساجد کشور در ساختارسازی و ایجاد جهشی هدفمند در راستای احیاء و پویایی مسجد موثر است.

 

این استاد دانشگاه با اشاره به پرداخت سرانه مالی به کانون های مساجد بیان کرد: هر یک از کانون های فرهنگی هنری مساجد که ثبت اعضاء انجام دهند به هر نفر از اعضاء کانون شهری، مبلغ هزار و 700 و اعضاء کانون روستایی هزار و 200 تومان هدیه جهت نیرومند ساختن و انگیزه دوباره به فعالیت در کانون تزریق می شود.

 

تمدید ثبت نام در سامانه بچه های مسجد از دیگر محورهای سخنان حجت الاسلام شکری بود که در خصوص این مطلب اظهار کرد: مهلت ثبت نام در این سامانه تا 22 دی ماه سال جاری تمدید شد.

 

 

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: رشد زیرساخت های فرهنگی فعالیت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد به واسطه امام مسجد و ائمه جماعات محقق می شود و در این امر بهره مندی از نظرات ائمه جمعه استان امری اساسی است.

 

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح حقوق و مسجد، همچنین 2 طرح کشوری به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از جمله مهم ترین های دبیرخانه کانون های مساجد استان البرز است.

 

 

پایان پیام/565

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس هرمزگان استان بوشهر خبرگزاری شبستان اصفهان شب یلدا سیدعباس صالحی ارزانی محمدشهر کرج دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روز مراغه» به مدت یک‌هفته در این شهر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر مراغه گفت: هفتمین سال بزرگداشت «روز مراغه»، امسال با محوریت ثبت جهانی شهر سالم مراغه، به مدت یک هفته  در این شهر برگزار خواهد شد.

عسکری افزود: برای روز و هفته مراغه، بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی و بزرگداشت برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برنامه روز مراغه، امسال از ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت با شعار «شعار جهان‌شهر مراغه در مسیر دستیابی به گواهی بین المللی شهر سالم» با حضور مسئولان استان و میراث فرهنگی کشور برگزار خواهد شد.

رئیس کمسیون فرهنگی شورا و دبیر روز مراغه در ادامه گفت: همایش بزرگداشت، جشنواره‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در یک هفته برگزاری این همایش اجرا خواهد شد.

عسکری ادامه داد: هدف از برگزاری روز مراغه، شناساندن ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی، سوغات و جاذبه‌های طبیعی مراغه، شخصیت‌های ادبی، هنری و فرهنگی این شهر است.

عسگری، به تدارک برنامه‌ها و مسابقات ورزشی گوناگون با مشارکت شهروندان اشاره کرد و افزود: از جمله برنامه‌های هفته مراغه، شناساندن نقاط کمتردیده شده این شهر از منظر جغرافیای، طبیعی و فرهنگی است.

۱۶ اردیبهشت، سالروز برپایی رصدخانه تاریخی مراغه (بسته شدن زیج ایلخانی) در ۸۰۰ سال پیش، روز مراغه، نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • فرهنگ و هنر استان قم از نظر زیرساخت دچار ضعف است
  • «روز مراغه» به مدت یک‌هفته در این شهر برگزار می شود
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند
  • مشرف شدن بیش از ٨هزارو ۶۰۰ نفر به حرم مطهر رضوی در طرح از افطار تا سحر
  • ارسال ۳ هزار اثر به دومین جشنواره قرآنی شهید آوینی
  • ارسال ۳ هزار اثر در دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی
  • دو سالانه سرنا نوازی در بیشه خرم‌آباد برگزار می شود
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟