Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی امید کشورمان از عملکرد ملی پوشان در دیدار مقابل سوریه ابراز رضایت کرد.

طرفداری- تیم امید فوتبال کشورمان موفق شد تیم سوریه را در دیداری تدارکاتی با نتیجه 2-0 شکست دهد.. سرمربی تیم امید کشورمان در نشست خبری بعد از این بازی حاضر شد.

به نقل از فارس، زلاتکو کرانچار در مورد عملکرد تیم امید مقابل سوریه و پیروزی دو بر صفر تیمش در این بازی، گفت:

بازی بسیار خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار داشتیم در این مسابقه روانتر کار کنیم اما این اتفاق رخ نداد. طی 90 دقیقه به بر بازی مسلط بودیم و فرصتی به حریف ندادیم. در کل می‌توانم بگویم از نحوه بازی تیم رضایت داشتم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان دیگر هم فرصت حضور در تیم امید را می‌توانند پیدا کنند، افزود:

درهای تیم ملی به روی همه باز است. امروز بازیکنی مثل رضا شکاری و الهیار صیادمنش در ترکیب تیم حضور نداشتند. کادر بازیکنانی که در کنار ما هستند از ابتدای کار با هم بودند و این مسئله باعث قدرت بخشیدن به روند آماده سازی تیم شده است. برگزاری بازی‌های دوستانه تجربه تیم را بالاتر می‌برد. در این شرایط افرادی که کمتر فرصت بازی پیدا کردند هم می‌توانند مورد ارزیابی و آزمایش قرار بگیرند.

کرانچار در مورد امکانات اردوی کیش، عنوان کرد:

من از امکانات فراهم شده برای تیم امید راضی هستم. مسئولان مربوطه از ما به خوبی پذیرایی و همه امکانات را فراهم کردند. با انجام دیدارهای تدارکاتی بیشتر و استمرار انجام مسابقه می‌توانیم شرایط بهتری در آینده داشته باشیم. امیدوارم در بازی بعدی مقابل سوریه و بازی مقابل اردن هم برنده شویم تا این روند ما استمرار پیدا کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال

میزبان جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل تیم ملی کشورمان صف‌آرایی می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 امروز (چهارشنبه) با دیدار تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و ویتنام به پایان رسید که در این بازی ازبکستان به برتری 2 بر یک دست یافت.

ازبک‌ها در دقیقه 17 این مسابقه با گل تین‌فات از ویتنام عقب افتادند و برتری ویتنامی‌ها تا دقیقه 34 پابرجا بود، اما تولکینوف در همین دقیقه گل تساوی را به ثمر رساند و گل ژورائف در دقیقه 39، پیروزی را برای شاگردان ونانسیو لوپس به ارمغان آورد.

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

ازبکستان که امسال از جام جهانی 2024 میزبانی می‌کند و خیالش بابت حضور در جام جهانی راحت است، در مرحله‌ نیمه نهایی به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا، مرحله انتخابی جام جهانی 2024 محسوب می‌شود و چهار تیم نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی خواهند شد. با توجه به اینکه ازبکستان نیز راهی نیمه نهایی شده، چهار تیم بازنده در مرحله پلی‌آف با هم رقابت می‌کنند تا بعد از ایران، ازبکستان، تاجیکستان و تایلند، پنجمین نماینده آسیا در جام جهانی مشخص شود.

برنامه دیدارهای مراحل حذفی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

جمعه 7 اردیبهشت

نیمه نهایی
تایلند - تاجیکستان، ساعت 14:30
ایران - ازبکستان، ساعت 17:30

صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر

پلی‌آف
عراق - افغانستان، ساعت 10:30
ویتنام - قرقیزستان، ساعت 12:30

یکشنبه 9 اردیبهشت
بازی نهایی پلی‌آف: ساعت 8:30
رده‌بندی: ساعت 11:30
فینال: ساعت 14:30

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم