Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:55:04 GMT

اکثر فلسطینیان، محمود عباس را نمی خواهند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۶۲۶۶

اکثر فلسطینیان، محمود عباس را نمی خواهند

تهران - ایرنا - نتایج تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که بیشترساکنان کرانه باختری رود اردن خواستار استعفای «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از قدرت هستند.

به گزارش پایگاه خبری 'عکا'، در این نظرسنجی که مرکز پژوهش های سیاسی و آماری فلسطین در رام الله منتشر کرد، نشان می دهد 64 درصد فلسطینی ها، عباس را نمی خواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این نظرسنجی، نیمی از ساکنان نیز بر این باورند که تشکیلات خودگردان، چون بار سنگینی بر دوش مردم فلسطین است.
همچنین 49 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را جایگزین مناسبی برای رئیس کنونی تشکیلات خودگردان می دانند، درحالی که 42 درصد دیگر از عباس رضایت دارند.
براساس این نظرسنجی، درصورت برگزاری انتخابات پارلمانی در کرانه باختری، 34 درصد به حماس و 35 درصد به جنبش فتح رای خواهند داد.
این نظرسنجی همچنین اعلام کرد،67 درصد از ساکنان کرانه باختری رود اردن، از آتش بس میان حماس و رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.
نتایج این نظرسنجی چند روز پس از آن اعلام می شود که «اورن حزان» نماینده کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی وعضو حزب تندرو لیکود خواستار ترورعباس و «محمود عالول» نائب رئیس جنبش فتح شد.
شبس**9363**1613

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نظرسنجي محمود عباس كرانه باختري رود اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین امروز سه شنبه آماری جدید از شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون منتشر کرد.

براین اساس، از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی مقاومت فلسطین و جنگ علیه غزه، ۴۷۸ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

براین اساس، در بین این شهدا ۱۲۲ نفر کودک، چهار زن و ۱۶ اسیر حضور داشته اند که همگی پس از تشدید تجاوزات نظامیان صهیونیست علیه کرانه باختری پس از عملیات طوفان الاقصی به شهادت رسیده اند.

کد خبر 6086380 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است
  • حماس: کرانه باختری و قدس اشغالی علیه اشغالگران به پا خیزند
  • مواضع دولت‌های عربی درباره دوران پساجنگ غزه
  • مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری
  • ادعای نتانیاهو برای فشار نظامی بر حماس
  • انجام عملیات قلقیلیه در کرانه باختری توسط حماس + فیلم