Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به اینکه اجرای برنامه تدوین شده و همت کارکنان، موجب شده تا این بانک به سمت کاهش زیان قدم بردارد، اعلام کرد: گزارش حسابرسی ٩ ماهه‌ای که به سازمان بورس ارائه خواهد شد، قطعاً از گزارش شش ماهه بهتر خواهد بود و با تداوم این روند، سال ١٣٩٨ را با سود خواهیم بست.
به گزارش صدای ایران حجت‌اله صیدی در جمع کارکنان بانک در استان فارس افزود: روند زیان‌دهی روزانه گذشته بانک، با عمل به برنامه‌های ابلاغی و جذب منابع و با دقت در پرداخت تسهیلات و وصول مطالبات تا پایان تیر ٩٧ اصلاح شد و روند کاهش زیان که در قالب برنامه دوم ابلاغ شده، باید تا پایان سال ادامه داشته باشد تا به نقطه سر به سر برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با ارائه صورت‌های مالی شش ماهه به سازمان بورس اوراق بهادار اعتماد بازار سرمایه به بانک صادرات ایران بیشتر شد چراکه زیان سه هزار و ٥٠٠ میلیارد تومانی سال ٩٦ در این مقطع برای شرکت اصلی تا ٩٠٠ میلیارد تومان و در صورت‌های مالی تلفیقی تا ٧٠٠ میلیارد تومان هم کاهش یافته است.
وی تصریح کرد: در سال ٩٧ بر خلاف سال گذشته، اضافه برداشت از بانک مرکزی انجام نشده و بانک صادرات ایران به‌عنوان اعتباردهنده در بازار پول به سایر بانک‌ها بوده که در این میان باید از زحمات همه همکاران بانک در سراسر کشور تشکر کرد. با این روند امید داریم در گذر از نقطه سربه‌سری در پایان سال ٩٧، سال ٩٨ را با سودآوری شروع کنیم.
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: در ١٦ هفته باقی‌مانده تا پایان سال اهداف مطالباتی، درآمدهای غیرمشاع، مباحث درآمد و مطالبات مشکوک الوصول باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.
صیدی با بیان اینکه ظرفیت استان فارس به تنهایی با برخی از کشورهای اروپایی برابر است، گفت: در این استان درحال‌حاضر پتانسیل بالایی در کلیه بخش‌ها از جمله کشاورزی، صنعت و معدن و خدمات، گردشگری، فرهنگ و سایر بخش‌ها وجود دارد. از این‌رو امکانات بانک صادرات ایران برای خدمت‌رسانی و حمایت از اقتصاد استان باید با اهداف بلندتری ضمن افزایش منابع، کاهش مطالبات و فروش املاک مازاد، در حمایت از تولید و اشتغال به‌کار گرفته شود.
وی کاهش هزینه‌های مالی و جذب منابع ارزان‌قیمت و عوض کردن ترکیب مصارف را از جمله عوامل تأثیرگذار در کاهش بهای تمام‌شده پول عنوان کرد و طرح‌های جدید بانک از جمله «طرح ٦٧» و «سپهر دانش» را از جمله طرح‌هایی دانست که ظرفیت بزرگی برای خدمت‌رسانی و ارائه خدمات بهینه بانکداری به مردم کشور ایجاد کرده‌اند. 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوئیفت و راه‌اندازی پلتفرم جدید برای ارز دیجیتال بانک‌های مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، انجمن ارتباطات مالی بین بانکی در جهان، «سوئیفت» در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یک پلتفرم جدید است تا ارزهای دیجیتال بانک مرکزی کشورهای مختلف را به سیستم مالی موجود متصل کند.

با توجه به نقش کلیدی سوئیفت در بانکداری جهانی، کارشناسان این حرکت را یکی از مهم‌ترین اقدامات برای رسمیت یافتن اکوسیستم نوپای پول دیجیتال بانک‌های مرکزی می‌دانند.

در حال حاضر حدود ۹۰ درصد از بانک‌های مرکزی جهان در حال بررسی نسخه‌های دیجیتالی ارزهای خود هستند. اکثر آنها نمی‌خواهند از بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال عقب بمانند، اما از طرف دیگر با پیچیدگی‌های فنی مرتبط با راه‌اندازی آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

کد خبر 6064322

دیگر خبرها

  • سوئیفت و راه‌اندازی پلتفرم جدید برای ارز دیجیتال بانک‌های مرکزی
  • ​تغییر ساعت فعالیت شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • افزایش ۳۱ درصدی ارزش صادرات محصولات تولیدی آذربایجان غربی
  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلاری کالا از آذربایجان‌غربی به کشورهای خارجی
  • ​تغییر ساعت کار شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • چرا مردم ایران برای کار به عراق می‌روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول
  • برنامه فرار از مجازات: سیتی را بمب هم تکان نمی‌دهد!‏
  • رشد صادرات ایران به چین در ۱۰ سال گذشته
  • میزبانی بهتر وحدت و برج آزادی درسال جدید با اجرای پروژه‌های عمرانی
  • وضعیت بازارهای مالی داخلی در سالی که گذشت