Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه در سطح کلانشهر اهواز گفت: شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ويژه به ماموران انتظامی ابلاغ گردید.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری 12 اهواز با گشت زنی نامحسوس و هدفمند موفق شدند 4 سارق حرفه ای تلفن همراه را شناسايی کرده و طی عملیاتی غافلگیرانه ای در مخفیگاهشان دستگير نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عباس زاده اذعان داشت: متهمان دستگير شده در تحقيقات پليس به 50 فقره سرقت تلفن همراه در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده به منظور سير مراحل قانونی راهی مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/گ

سارقان تلفن همراه به بن بست رسیدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد