Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@13:08:22 GMT

وضعیت قراردادی های موقت‌ نیروهای وزارت نفت

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۶۵۹۳

وضعیت قراردادی های موقت‌ نیروهای وزارت نفت

خانه ملت: جلیل مختار در تشریح دستورکار نشست امروز (سه‌شنبه) کمیسیون متبوعش، گفت: موضوع قرارداد موقت‌های نیروهای وزارت نفت بر اساس طرح ساماندهی در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت که پیش از این کارگروهی برای بررسی آن تشکیل شده بود، ضمن اینکه در مردادماه مکاتبه‌ای انجام داده بودیم در مورد پیشنهاد اصلاحاتی که وزارت نفت داشت که تاکنون پاسخ نداده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: قرار بر این شد که تا یک هفته آینده نتیجه اقداماتی که در خصوص ساماندهی قرارداد موقت‌های وزارت نفت انجام شده است را به کمیسیون اعلام کنند تا بر اساس آن بتوانیم به جمع بندی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد حذف پیمانکاران با دستگاه‌های دولتی از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و طی طرحی پیشنهاد شده که این واسطه حذف شود و قراردادها به صورت مستقیم با دستگاه‌های دولتی منعقد شود و این طرح در گذشته هم اجرا شده بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: با توجه به اینکه این طرح همزمان با اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری پیشنهاد شده است، قرار شد در کمیسیون ویژه بررسی این قانون بررسی شود تا بتوان به یک جمع‌بندی رسید.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست یادآورشد: معاون توسعه منابع انسانی وزارت نفت، معاون پارلمانی این وزارتخانه و نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور و تعدادی از نمایندگان قرارداد موقت‌های این وزارتخانه در این نشست حضور داشتند.

منبع: فردا

کلیدواژه: نیروهای وزارت نفت کمیسیون اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول ۷ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در تلفیق بررسی شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ جزییات جلسه عصر امروز این کمیسیون جهت بررسی بخش دوم لایحه بودجه را تشریح کرد. - اخبار سیاسی -

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق جهت بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 گفت: در این جلسه جدول 7 لایحه بودجه مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان به این انتقاد داشتند که بطور مثال چرا یک دستگاه حدود 70 درصد منابعش ارتقا پیدا کرده و اما یک دستگاه تنها 10 درصد منابعش افزایش یافته است.

اختلاف بخش اول و دوم بودجه به دلیل کاهش مالیات تولید

نوی با بیان اینکه ردیف‌های جدیدی در بخش دوم لایحه بودجه ایجاد شده است ادامه داد: ردیف‌ها در قالب کمک به برخی از بخش‌ها لحاظ شده است. البته منابع طرح‌های تملک دارایی برخی از استان‌ها نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است که باید این موارد مورد بررسی قرار گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین یکسری مصوبات در بخش اول بودجه به تصویب رسید که متاسفانه تغییراتی در آنها اعمال شده است و این تغییرات بدون اجازه مجلس بوده است دولت باید برای اعمال این تغییرات راهکار قانونی به مجلس ارائه می کرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 تاکید کرد: همچنین در بخش دوم لایحه بودجه متاسفانه برخی از استان‌ها سهم قابل توجهی از تملک دارایی سرمایه‌ای نداشته و اما درآمد مالیاتیشان برای سال آینده 85 درصد رشد کرده است که ان شاءالله این موارد را اصلاح خواهیم کرد تا فشار بر مردم کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • جدول ۷ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در تلفیق بررسی شد
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • ارسال ۳ لایحه دولت به مجلس