Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشکلات اقتصادی و مالی سبب شده تا تمرینات تیم سوهان محمد سیما امروز لغو شده و بازی این هفته این تیم با ارژن شیراز نیز در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سوهان محمد سیما نماینده قم در لیگ برتر فوتسال کشور این روزها با مشکلات شدید اقتصادی روبه‌رو است، این تیم بعد از دو پیروزی متوالی در هفته‌های هجدهم و نوزدهم لیگ برتر، هفته گذشته در خانه و در یک بازی بسیار پربرخورد و پرحاشیه 6 بر 5 مغلوب تیم مس سونگون شده و از همان روز زخم‌های کهنه این تیم لیگ برتری سر وا‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وخامت اوضاع تیم محمد سیما به حدی بوده که تمرینات این تیم امروز عملاً لغو شده و بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات اقتصادی در تمرینات حضور پیدا نکرده‌اند، این در حالی بوده که این تیم روز جمعه باید در شیراز به مصاف تیم ارژن برود.

اصفهان| بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرا: گل به خودی هم جزو اتفاقات بازی استاصفهان| بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرا: داور دیدار با گیتی‌پسند در حد این بازی نبودشکست پرگل نماینده فوتسال قم در هفته بیستم لیگ برتر

رئیس هیئت‌مدیره تیم سوهان محمد سیما در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به‌احتمال عدم حضور این تیم در بازی روز جمعه در برابر ارژن شیراز اظهار داشت: برای سفر این تیم به شهر شیراز بلیت قطار تهیه‌شده اما مشکلات اقتصادی این تیم شدید بوده و باید مسئولان استانی توجهات بیشتری به این تیم لیگ برتری داشته باشند.

رسول قلی زاده با تأکید بر لغو تمرینات امروز تیم سوهان محمد سیما بیان کرد: بازیکنان سوهان محمد سیما به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم دریافت مطالبات خود امروز در سر تمرینات حاضر نشده و تمرینات سوهان محمد سیما امروز عملاً لغو شد.

وی ادامه داد: سوهان محمد سیما با مشکلات اساسی مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند و احتمال لغو بازی هفته آینده این تیم که در ورزشگاه حیدریان برگزار می‌شود نیز وجود دارد.

در شرایط رکود و بی‌فروغ ورزش‌های گروهی در استان به نظر می‌رسد مسئولان قم باید توجه بیشتری نسبت به رشته پرطرفدار فوتسال از خود نشان دهند.

انتهای پیام/ن

R7854/P1361/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم

دیدار تیم‌های آرسنال و چلسی در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری پر گل آرسنال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و چلسی شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد آرسنال به‌پایان رسید.

لئاندرو تروسار در دقیقه چهار، بن وایت در دقایق ۵۲ و ۷۰ و کای هاورتز در دقایق ۵۷ و ۶۵ گل‌های آرسنال را به‌ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی کد خبر 747375

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت