Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: این صندوق از ابتدای سال جاری تاکنون به هفت هزار و 973 نفر از مددجویان زیر پوشش وام قرض ‌الحسنه پرداخت کرده است.

اسماعیل رحمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات به مبلغ 389 میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب 6 هزار و 389 فقره وام کارگشایی، 430 فقره وام خرید و ساخت مسکن، 43 فقره ودیعه مسکن، هزار و 66 فقره وام اشتغال ‌زایی و 45 فقره وام از محل مشارکت خیرین پرداخت ‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از 223 هزار و 676 فقره سپرده ‌گذاری از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و اظهار داشت: با این تعداد سپرده بیش از 573 میلیارد و 500 میلیون ریال جذب صندوق قرض‌ الحسنه شده است.
وی با بیان اینکه جذب سپرده در سال گذشته 176 هزار و 816 فقره با مبلغ بیش از 360 میلیارد ریال بوده است، گفت: این سپرده گذاری ‌ها توسط پزشکان طرف قرارداد، شرکت کنندگان در طرح های اکرام ایتام و محسنین، کارکنان، مددجویان، مراکز نیکوکاری و مشتریان عادی انجام شده است.
رحمانی به پرداخت 19 هزار و 865 فقره تسهیلات قرض‌ الحسنه به مبلغ بیش از 840 میلیارد ریال در سال گذشته اشاره کرد و افزود: تسهیلات پرداخت‌ شده شامل 16 هزار 908 فقره در بخش حمایت، 2 هزار و 810 فقره در بخش اشتغال، 62 فقره در بخش خرید و ساخت مسکن و 85 فقره از محل مشارکت خیرین بوده است.
وی با بیان اینکه این صندوق به‌ عنوان یکی از اعضای شورای هماهنگی بانک ‌های استان محسوب می ‌شود اظهار داشت: با تعامل بانکها نسبت به فراهم کردن زمینه پرداخت آسان تسهیلات اشتغال به مددجویان اقدام شده است.
وی به کسب رتبه اول توسط صندوق قرض‌ الحسنه امداد ولایت خراسان رضوی در بخش‌ های جذب سپرده و پرداخت تسهیلات قرض ‌الحسنه در کشور اشاره کرد و گفت: تسهیلات پرداختی به نیازمندان برای حل مشکلات اساسی مسکن، درمان، جهیزیه و دیگر امور ضروری زندگی آنان بوده است.
هم اکنون نیم میلیون نفر در قالب بیش از 200 هزار خانوار در خراسان رضوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.
7496 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كميته امداد صندوق ولايت خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار و ۶۰۰ مددجوی ایلامی به خودکفایی رسیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مرادی گفت: در طرح توانمندسازی مددجویان زیر پوشش این نهاد، طی دو سال اخیر، ۴ هزار و ۶۰۰ خانوار به خودکفایی رسیدند و از لیست مددجویان کمیته امداد خارج شدند.
وی افزود: امسال ۸۰ درصد برنامه‌های کمیته امداد برای توانمدسازی مددجویان زیر پوشش این نهاد محقق شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مردم رفسنجان در سال ۱۴۰۲ چقدر صدقه دادند؟
  • واریز عیدی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد روز اول فروردین
  • خارج شدن۵هزارو۳۰۰مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی از چرخه حمایتی
  • پرداخت ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در هرمزگان
  •  توانمند سازی بیش از ۵ هزار مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی
  • ۵۳۰۰ مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی از چرخه حمایتی خارج شد‌ند‌
  • بانک ملی؛ پرداخت ۲۵ درصد تسهیلات از سپرده های قرض الحسنه
  • پرداخت وام اشتغالزایی به ۱۰ هزار نفر در هرمزگان
  • رتبه نخست خیران آذربایجان شرقی برای کمک به مددجویان
  • ۴ هزار و ۶۰۰ مددجوی ایلامی به خودکفایی رسیدند