Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@02:33:34 GMT

ردپای کلوپ در سه اخراج بزرگ مورینیو!

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۶۶۷۱

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو عصر امروز با بیانیه رسمی باشگاه منچستریونایتد از هدایت این تیم کنار رفت تا شیاطین سرخ پیش از فرا رسیدن جشن کریسمس، جشن دیگری داشته باشند. سرمربی پرتغالی طی 93 دیداری که تجربه هدایت منچستر را برعهده داشت به 50 برد، 26 تساوی و 17 شکست دست یافته بود و در مقابل 86 گل خورده، 151 گل زده توسط بازیکنانش ثبت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین شکست مورینیو روز یکشنبه رخ داد. او در چارچوب مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه آنفیلد میهمان تیم لیورپول بود که با بازگشت برخی بازیکنان مصدومش با نتیجه سه بر یک برابر قرمزهای آنفیلد تسلیم شد تا با 19 امتیاز اختلاف با صدر جدول در جایگاه ششم جدول رده بندی لیگ جزیره قرار بگیرد.

این اولین شکست سرمربی پرافتخار برابر یورگن کلوپ نبود. سرمربی رئال مادرید پیش از اینکه با کهکشانی‌ها قطع همکاری کند با نتیجه 4 بر یک برابر دورتموندی شکست خورده بود که تحت هدایت یورگن کلوپ بود.

مورینیو بعد از رئال مادرید به نیمکت چلسی رسید او دو فصل موفق بود و به سه قهرمانی به همراه این تیم در انگلیس دست یافت. سرمربی مطرح پیش از پایان همکاری با آبی‌های لندنی هم با نتیجه سه بر یک برابر لیورپولی شکست خورده بود که تحت هدایت یورگن کلوپ بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئال مادرید ژوزه مورینیو یورگن کلوپ لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد

هافبک پیشین شیاطین سرخ، آماده نوشتن فصل جدیدی در دوران حرفه‌ای خود است. 

تام کلورلی، هافبک پیشین باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، رسما به عنوان سرمربی دائمی واتفورد معرفی شد. 

طرفداری | از زمان به عهده گرفتن این نقش به صورت موقت در ماه گذشته، این مربی 34 ساله تیم را در طول 7 بازی در رقابت‌های چمپیونشیپ هدایت کرده است، که پنج مورد آن مقابل تیم‌های حاضر در جمع هفت تیم برتر لیگ بوده است. زنبورها در این مدت تنها یک شکست داشته‌اند و در راه کسب پنج تساوی و یک برد، چهار کلین شیت ثبت کرده‌اند.

کلورلی که تابستان گذشته به دلیل مصدومیت از دنیای بازی خداحافظی کرد، اولین قدم خود را برای ورود به عرصه مربیگری در آکادمی واتفورد در ماه جولای برداشت. او قبل از این‌که در ماه مارس هدایت تیم اصلی را به عنوان سرمربی موقت بر عهده بگیرد، تیم زیر 18 سال باشگاه را به مقام دومی لیگ توسعه حرفه‌ای و همچنین دو نیمه نهایی رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ