Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وینفرد شفر سرمربی تیم ملی فوتبال استقلال در خصوص شانس تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا گفت: در جام ملت‌ها تیم ملی ایران بهترین شانس را برای قهرمانی دارد. من آرزو می‌کنم این اتفاق خوب برای تیم ملی فوتبال ایران بیفتد. در چند روز گذشته تیم ملی ویتنام در سوزوکی کاپ در جنوب غربی آسیا قهرمان شد و خیلی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از نظر بازیکن و امکانات فوتبال سطح فوتبالشان را بالا ببرند و این نشان می‌دهد که کشور‌های کوچک هم که اسم زیاد مطرحی در فوتبال ندارند، بتوانند برای آینده‌شان سرمایه‌گذاری می‌کنند.

شفر تصریح کرد: کشور‌هایی مانند چین هستند که خیلی از این‌ها بیشتر سرمایه‌گذاری خود را شروع کردند. ایران هم باید خیلی خوب برنامه‌ریزی کند و امکانات برایش فراهم شود تا بتواند موفقیت را به دست آورد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال ایران تیم ملی ایران جام ملت های آسیا فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروپ سیتی فقط در ایران تیم ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، با یک نگاه به وضعیت جدول در لیگ‌های اروپایی یا حتی نمودار مسابقات حذفی بزرگترین رقابت اروپایی متوجه یک وجه اشتراک کلی در آنها می‌شویم. در دو لیگ انگلیس و اسپانیا، منچسترسیتی و ژیرونا در شرایط بسیار ایده‌آلی به سر می‌برند؛ سیتیزن‌ها به مانند هر فصل همچنان صدرنشین هستند و ژیرونا تا پیش از پایان نیم فصل اول، توانسته بود جلوتر از رئال مادرید، اتلتیکومادرید و بارسلونا در صدر جدول بایستد، اما به مرور زمان این رتبه هم از دست آنها رفت.
گروه مالکیتی سیتی که حالا در فوتبال فعالیت گسترده‌ای آغاز کرده، به طرز قابل توجهی تیم‌هایش در شرایط ایده‌آل به سر می‌برند و اگر نگاهمان صرفا به منچسترسیتی باشد، باید اذعان داشت که پروژه دیوانه‌وار آنها را نادیده گرفته‌ایم. البته این احتمال هم وجود دارد که از فصل بعد به جای دو تیم در 5 لیگ، 3 نماینده داشته باشند که این اتفاق وابسته به نتایج پالرمو در سری B ایتالیاست. 
البته با گذر از اروپا، در آسیا هم آنها به تازگی از یک نماینده جدید رونمایی کردند که حالا در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین شانس قهرمانی دارد و می‌تواند آنها را به اولین مالک در جهان فوتبال تبدیل کند که تیم‌هایش در سه قاره اروپا، آسیا و آمریکای شمالی به قهرمانی در رقابت‌های قاره‌ای رسیده است.

منچسترسیتی - سهام: 100 درصد
از زمان حضور اماراتی‌ها در لیگ جزیره، پیش بینی کردن این لیگ به مانند بوندسلیگا آسان شده. اگرچه تراژدی‌های زیادی در لیگ برتر انگلیس دیده‌ایم و حتی شکست سنگین منچسترسیتی مقابل لستر را به خاطر داریم اما شاگردان پپ گواردیولا در هر فصل بخت اول قهرمانی هستند. آنها می‌توانستند امسال در لیگ قهرمانان اروپا هم به قهرمانی برسند و از عنوان خود دفاع کنند اما دوئل پنالتی‌ها در مقابل رئال مادرید معادله آنها را تغییر داد اما قهرمانی در اف ای کاپ و لیگ برتر انگلیس هم می‌تواند فصل جذاب آنها را تکمیل کند.

ملبورن سیتی - سهام: 100 درصد
از سال 2014، ملبورن سیتی عضوی از این مجموعه شد و تغییرات در این تیم شروع شد. تیمی که تا پیش از آن در لیگ استرالیا بالاتر از رتبه هفتم را ندیده بود، در طی این مدت، 1 قهرمانی و 3 نایب قهرمانی در لیگ، 3 قهرمانی و یک نایب قهرمانی در پریمرشیپ و یک قهرمانی در جام حذفی را تجربه کرده و به حضور در لیگ قهرمانان آسیا عادت کرده است. آنها در دو دوره اخیر لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشتند اما در رتبه دوم گروه ایستادند و شرایط صعود به مرحله حذفی را پیدا نکردند.

بمبئی سیتی - سهام: 65 درصد
دیگر نماینده آسیایی آنها در هند حضور دارد. تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا این دوره با نساجی و الهلال همگروه بود و دو پیروزی نساجی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مقابل این تیم به دست آمد. گروه سیتی از سال 2019 سهام این باشگاه را از رنبیر کاپور بازیگر بالیوود خریداری کردند و از آن سال دو بار قهرمانی بدون شکست بمبئی در لیگ هند را جشن گرفتند.

نیویورک سیتی سهام: 80 درصد
دومین فرزند این خانواده این تیم آمریکایی است. تیمی که در سال 2013، خریداری شد و گروه سیتی در نخستین اقدام با جذب نفراتی مانند پاتریک ویرا به عنوان سرمربی و داوید ویا و آندره پیرلو به عنوان بازیکن نشان دادند که برای این لیگ برنامه‌های خاصی دارند. این تیم در طی ده سال اخیر تمامی افتخارات ممکن در فوتبال آمریکا و قاره کونکاکاف را تجربه کرده و از طرفی در طی این مدت، رکوردهایی از جمله بیشترین تعداد برد متوالی، بیشترین روند شکست ناپذیر بودن، بیشترین میانگین امتیازگیری و همچنین کمترین باخت در فصل متعلق به آنهاست و از طرفی سال 2023 با حضور در رتبه یازدهم، برای نخستین بار فصل را در رده‌ای پایین‌تر از پنجم به پایان رساندند.

مونته ویدئو سیتی - سهام: 100 درصد
شاید بتوان گفت ضعیف‌ترین تیم این مجموعه متعلق به اروگوئه است. تیمی که در سال 2017 خریداری شد و در همان نخستین فصل موفق شد از سطح دوم، به سطح اول صعود کند اما بلافاصله سقوط کرد. آنها مجددا خودشان را به لیگ اصلی اروگوئه رساندند اما بهترین رتبه آنها در طی 6 سال اخیر، کسب رتبه سوم در سال 2021 بود و سال 2023 را هم با سقوط به سطح دوم پایان رساندند چرا که اسناد برخی از بازیکنان این تیم با مشکل همراه بود و بازی‌های این تیم 3 بر صفر اعلام شد.

تروا - سهام: 100 درصد
آنها در سال 2020 خریداری شدند و صعود از لیگ دو فرانسه به لیگ یک بهترین اتفاقی بود که در این پروژه تجربه کردند. البته آنها خیلی زود هم سقوط کردند و بعید نیست که در پایان این فصل هم یک سقوط دیگر را تجربه کنند.

لومل - سهام: 99 درصد
نماینده فوتبال بلژیک که یکی از 5 تیم قدیمی فوتبال این کشور است در سال 2020 همراه با تروا خریداری شد، ولی هنوز در تلاش هستند تا بتوانند به سطح اصلی صعود کنند که ناکام مانده‌اند.

ژیرونا - سهام: 47 درصد
بیشترین سهام این باشگاه متعلق به گروه سیتی است و آنها مالک اصلی سفید و قرمزها محسوب می‌شوند. تیمی که در این فصل مدت زیادی صدرنشین لالیگا بود نشان داده که سرمایه گذاری اماراتی‌ها یک پروژه موفق بود و احتمالا این موفقیت ادامه‌دار باشد.

شنژن پنگ سیتی - سهام: 47 درصد
صندوق جیانگ در پی بدهی‌های ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا ترجیح داد 47 درصد از سهام این باشگاه را به گروه سیتی بفروشد. آنها در شرایط کنونی در رده نخست لیگ یک چین هستند و احتمال زیاد در پایان فصل به سوپرلیگ صعود خواهند کرد.

یوکوهاما مارینوس - سهام: 20 درصد
80 درصد سهام اصلی متعلق به یوکوهاماست، اما بررسی اسناد نشان می‌دهد که انتخاب کادر اجرایی و تخصیص مالی با اجازه کامل گروه سیتی باید انجام بگیرد. تاکایاما مدیرعامل این باشگاه در شروع فصل جدید فوتبال ژاپن اعلام کرد که آنها می‌خواهند سر فصل جدیدی را در باشگاهداری این کشور شروع کردند و حالا با حضور یوکوهاما در فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص می‌شود که وعده‌های این مرد ژاپنی قرار است با یک افتخار بزرگ در آسیا عملی شود.

پالرمو - سهام: 94.94 درصد
صورتی‌پوشان فوتبال ایتالیا پس از مشکلات مالی که در سال‌های اخیر تجربه کرده‌اند، به سراغ این گروه رفتند و جالب است که در طی 2 سال، پالرمو از سری C، به سری B برگشته و ادامه‌دار بودن این مسیر می‌تواند منجر به بازگشت دوباره آنها به سری آ شود که با توجه به چهارم بودن آنها در این جدول و حضور در پلی آف بسیار محتمل به نظر می‌رسد.

باهیا - سهام: 90 درصد
تیمی از برزیل که علی‌رغم سال‌های درخشانی که در قرن بیستم داشت، در شروع قرن بیست و یک تنها سقوط و شکست را به ثبت رسانده است. این تیم در سال 2007 تا یک قدمی انحلال هم رفت اما شرایط به طور کلی تغییر کرده است. گروپ سیتی به این تیم کمک کرده به سری آ برزیل برگردد و حضور روجریو سنی به عنوان یک اتفاق قابل توجه برای این تیم محسوب می‌شود.

باشاک شاهیر - سهام: نامشخص!
هنوز خبری از میزان سهام فروخته شده این باشگاه منتشر نشده اما باشاک شاهیر که در سال 2023 عضو این خانواده شده، مالکیت و مدیریت کلی را به این گروه واگذار کرده است. برای ارزیابی عملکرد زود است اما احتمالا بار دیگر بتوانند شرایط را به سود خود تغییر بدهند.

دیگر خبرها

  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • گروپ سیتی فقط در ایران تیم ندارد!
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!