Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-18@23:52:51 GMT

آستون مارتین ابرخودرو می سازد (+تصاویر)

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۶۶۹۹

آستون مارتین ابرخودرو می سازد (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، با این که به نظر می رسد عصر خودروهای بنزینی رو به پایان است اما شرکت آستون مارتین مشغول ساخت یک ابر خودرو با موتور بنزینی است و این امر توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

این خودرو «والکری» نام دارد و با موتور ۱۲ سیلندر و ظرفیت ۶.۵ لیتری می تواند بیش از هزار اسب بخار نیرو تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آستون مارتین برای تولید خودرو مذکور با تیم فرمول یک شرکت «ردبول» همکاری می کند. ۱۷۵ دستگاه از این ابرخودرو ساخته می شود که با قیمت ۲.۵ میلیون پوند به بازار عرضه می شوند.

از این تعداد خودرو، ۱۵۰ دستگاه با همین مشخصات ساخته و فروخته می شوند. اما ۲۵ خودروی دیگر برای مسیرهای مسابقه عرضه می شوند. گروه دوم با قیمت ۳ میلیون پوند به فروش می رسند.

همچنین آستون مارتین اعلام کرده هیچ گونه توربوشارژر یا سوپرشارژری در موتور خودرو به کار نرفته است.

بیشترین گشتاور خودرو نیز ۷۴۰ نیوتن متر است. علاوه بر این موارد، سیستم باتری والکری هیبریدی است اما شرکت هنوز قدرت ترکیبی موتور را اعلام نکرده است.

برای اینکه وزن خودرو به حداقل برسد، قطعاتی مانند سر سیلندر از یک ماده مستحکم ساخته شده اند. وزن این موتور فقط ۲۰۶کیلوگرم است. به این ترتیب خودرو به اندازه کافی سبک خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خودروهای بنزینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور

شرکت بهمن موتور در آخرین بخشنامه خود از فروش ون اینرودز خبر داد. این محصول هفته آخر خرداد با مدل ۱۴۰۳ تحویل خریداران می‌شود.

به گزارش عصر ایران، شرکت بهمن موتور اعلام کرد طرح فروش نقدی ون‌باری اینرودز را به صورت نقدی و آنلاین برگزار می‌کند.

خریداران می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با مراجعه به bahman.iranecar.com نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند.

بهمن موتور در این طرح فروش ون اینرودز را هفته آخر خرداد با مدل ۱۴۰۳تحویل خواهد داد. قیمت این محصول ۸۱۷ میلیون و ۱۰۶هزار تومان اعلام شده است.

جدول فروش

دیگر خبرها

  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ دو سوم تهرانی‌ها کالابرگی شدند
  • نکات نگهداری از گیربکس دستی خودرو
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • خودروهای چینی باکیفیت و چشم‌نوازی که به ایران نمی‌آیند /عکس
  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • زورگیری به‌خاطر هیجان و عشق به موتورسواری