Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیورپول همچنین اذعان کرد که ترنت الکساندر آرنولد برای دیدار مقابل وولورهمپتون در دسترس نیست.

طرفداری- تیم های لیورپول و وولورهمپتون در چارچوب لیگ برتر انگلستان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

به نقل از سایت رسمی لیورپول، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در ابتدا در پاسخ به خبرنگاری که در خصوص جایگاه لیورپول و منچسترسیتی پرسیده بود، بیان کرد:

هفته پیش در مورد نتیجه بازی منچسترسیتی فکر نکردیم و سرنوشت لیگ نیز با یک بازی مشخص نمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها ما باید ثبات خود را حفظ کنیم. انگیزه ما همیشه در بالاترین سطح بوده است. آیا این انگیزه فقط به زمانی مربوط است که منچسترسیتی می بازد؟ این گونه نیست. ما فقط روی وضعیت خودمان تمرکز کرده ایم و در حال حاضر در ماه دسامبر هستیم. پس اتفاقات مختلفی ممکن است تا پایان فصل رخ دهد. چرا ما فقط باید روی یک تیم تمرکز کنیم؟ این گونه درست نیست. شرایط در فصل جاری لیگ برتر کاملا متفاوت است. فقط (تیمی در حد )منچسترسیتی می تواند منچسترسیتی را متوقف کند. ما فقط باید بازی خودمان را بکنیم و تا جایی که ممکن است امتیاز کسب کنیم.

وی در خصوص بازی با وولورهمپتون افزود:

پروژه آنها فوق العاده است. کاری که آنها فصل گذشته در چمپیونشیپ انجام دادند، چیزی بود که اغلب در آنجا رخ نمی دهد به خصوص روش فوتبالی که ارائه کردند. معمولا در چمپیونشیپ شما با نوعی فوتبال مدرسه ای بریتانیایی بالا می آیید. آنجا لیگ سختی است و منطقی است که این گونه بازی کنید. فکر می کنم تنها دو تیم متفاوت به این سبک به لیگ برتر در سال های اخیر صعود کرده اند و این دو تیم هادرزفیلد و وولورهمپتون هستند. کاری که آنها انجام دادند باورنکردنی بوده است و امسال نیز تعدادی بازیکن جدید به خدمت گرفتند. اکنون آنها تیمی قوی هستند و باید بهترین عملکردمان را مقابل شان به نمایش بگذاریم. فوتبالی که ارائه می کنند، تاثیر برانگیز است.

سرمربی لیورپول در خصوص پیشرفت فابینیو و دیگر بازیکنان جدید تیم اضافه کرد:

همه آنها به طور طبیعی مهارت های زیادی دارند. پروسه ای که آنها از ابتدای فصل تا کنون طی کرده اند، کاملا طبیعی بوده است. در مورد نبی کیتا نیز شرایط مشابه فابینیو بوده است. کاری که او مقابل منچستریونایتد انجام داد فوق العاده بود و دقیقا همان چیزی بود که از او انتظار داشتیم. حتی با این وجود او با گذشت زمان بهتر نیز خواهد شد. شکیری نیز به زمان بیشتری نیاز دارد.

 کلوپ در خصوص آلیسون بکر افزود:

گلی که او مقابل منچستریونایتد دریافت کرد مشکلی بزرگ نیست. ما شبی فوق العاده را سپری کردیم و آلیسون نیز کلا خوب بازی کرد. او تا به اینجای فصل فوق العاده ظاهر شده و دو اشتباه نیز داشته است. در کل می توانم بگویم اتفاقاتی مانند این در فوتبال برای تمامی دروازه بانان جهان رخ می دهند. آلیسون نیز مشکلی با این نداشته و من نیز کاملا از وضعیت او راضی ام.

سرمربی آلمانی در خصوص آخرین وضعیت ترنت الکساندر آرنولد تصریح کرد:

وضعیت او خوب است. شاید بازی مقابل وولورهمپتون کمی زود باشد ولی پس از آن می توانیم راجع به بازی دادن به او فکر کنیم. اما در کل او نیاز دارد تا کامل تمرین کند. تا به امروز او (از زمان مصدومیت) تمرین نکرده ولی درد ناشی از مصدومیتش کمتر شده که نشانه خوبی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ در ماه ژانویه اعلام کرد که تصمیمش را برای ترک لیورپول در پایان فصل گرفته و بازیکنان این تیم از همان زمان تمام تمرکز و انرژی‌شان را روی کسب جام قهرمانی برای رقم زدن بهترین وداع ممکن با او گذاشتند. 

در حالی که شش بازی تا پایان این مسابقات زمان باقی مانده، لیورپول با قبول شکست در بازی این هفته برابر کریستال پالاس در جایگاه سوم قرار گرفته است. آنها هم امتیاز با آرسنال هستند و دو امتیاز با منچسترسیتی که در حال حاضر در صدر جدول ایستاده است فاصله دارند. 

الکساندر آرنولد در گفتگو با اسکای درباره شرایط این تیم اظهار داشت:« داشتن تجربه حضور در کورس قهرمانی می‌تواند کمک بزرگی برای عبور از خط پایان به شما کند اما مشخصا آرسنال و منچسترسیتی هم این تجربه را از حضور در کورس قهرمانی فصل گذشته دارند. 

من فکر می‌کنم این مسئله که کلوپ قرار است در پایان فصل از لیگ برود تاثیر زیادی روی این کورس قهرمانی گذاشته است. این ترس وجود دارد که ماه می شروع شود و هنوز همه چیز نزدیک به هم باشد و در این صورت استرس این که شرایط چطور خواهد شد بیشتر می‌شود.»

دیگر خبرها

  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است
  • سرمربی پرتغالی به جانشینی کلوپ می‌خندد!