Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@21:51:27 GMT

درمان میگرن به روش سنتی با پیاز / دکتر سوزنچی توصیه کرد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۶۸۳۳

‍‍‍‍‍‍

رکنا: درمان میگرن در دو هفته با استفاده از پیاز صورت می گیرد. دکتر احمد سوزنچی روش درمان را توضیح داد.

حجم ویدیو: 10.75M | مدت زمان ویدیو: 00:01:40 درمان میگرن با پیاز

دکتر احمد سوزنچی برای درمان سردرد های میگرنی و سینوزید استفاده از پیاز را در دو هفته یک روز در میان به روش زیر توصیه می کند.

یک عدد پیاز را با پوست 4 قاچ کرده و هر قاچ آن را سمت بینی برده و ببویید به طوری که در ناحیه سر و بالای ابروی خود احساس سوزش کنید و از چشمانتان اشک بیاید، سوزش را تحمل کنید و لازم به ذکر است که این اشک ها سمی است و نباید قطره ای وارد دهان شما شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تذکر

به هنگام استفاده از این روش حتما دستمال کاغذی برای پاک کردن اشک و نایلونی برای انداختن دستمال و پیاز های استفاده شده کنار خود داشته باشید.این اشک ها میکروبی هستند.

دو هفته طبق تجویز دکتر این روش را انجام دهید مشکل شما برطرف می شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز مرگبار به یک زن جوان در پارک / این زن می خواست شهردار شود+عکس سعید با نازی دعوا کرد و از خانه رفت/ وقتی به خانه برگشت یک مرد آنجا بود! پشت پرده پرونده سیاه آقای سوپراستار از زبان بازپرس حسین پور + فیلم این خودپردازبه جای اسکناس، طلا می‌دهد +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا علت مرگ ملیکا زیبایی نژاد بازیگر شیرازی اعلام شد +عکس دردسر فعالیت زن فوتبالیست ایرانی در سایت شرط بندی برای شوهر لیگ برتری اش انهدام باند "گرگ‌های وحشی" در حافظ تهران جزییات شرط‌ بندی و تبانی در ۲ بازی تیم ملی فوتبال ایران لو رفت قاچاق اسلحه قهرمان پر افتخار ایرانی را پشت میله های زندان انداخت استخدام اراذل و اوباش برای برخود با دستفروشان تهرانی ؟! این 2 سارق مسلح تهرانی را می شناسد؟ / آنها بیرحم هستند + عکس اخراج یک دانشجو و انفصال از خدمت یک استاد دانشگاه تهران تایید شد + جزئیات پسر خلافکار کرمانشاهی به مادر خودش هم رحم نکرد عاملان تخریب اتوبوس های بی آرتی مشهد دستگیر شدند

منبع: رکنا

کلیدواژه: درمان دکتر سنتی فیلم ساعت ویدیو ها عکس فیلم زن جسد دختر جوان همدستی خانواده زن جوان زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محققان هشدار دادند؛ افزایش خطر میگرن با مصرف داروهای سوزش معده

به گزارش هلث دی نیوز، نتایج نشان می‌دهد که تمام دسته‌های داروهای کاهش‌دهنده اسید معده موسوم به مهارکننده‌های پمپ پروتون، مسدودکننده‌های H۲ و حتی آنتی‌اسیدها، به نظر می‌رسد خطر ابتلا به میگرن و سردرد را افزایش می‌دهند.

«مارگارت اسلاوین»، محقق ارشد و دانشیار تغذیه دانشگاه مریلند، گفت: «با توجه به استفاده گسترده از داروهای کاهش دهنده اسید و این پیامدهای بالقوه میگرن، این نتایج مستلزم بررسی بیشتر است.»

اسلاوین افزود: «این داروها بیشتر بیش از حد تجویز می‌شوند و تحقیقات جدید خطرات دیگری را در استفاده طولانی مدت از مهارکننده‌های پمپ پروتون نشان داده است، مانند افزایش خطر زوال عقل.»

به گفته محققان، رفلاکس اسید زمانی رخ می‌دهد که اسید معده به مری برگردد. معمولاً بعد از غذا یا هنگام دراز کشیدن رخ می‌دهد و می‌تواند سبب سوزش سر دل و زخم معده شود. در موارد شدید، می‌تواند منجر به سرطان مری شود.

برای این مطالعه، محققان داده‌های نزدیک به ۱۲۰۰۰ نفر را که از داروهای کاهش‌دهنده اسید استفاده می‌کردند، بررسی کردند تا ببینند که آیا در سه ماه گذشته دچار میگرن یا سردرد شدید شده بودند.

مهارکننده‌های پمپ پروتون تولید اسید را مسدود کرده و به بهبود مری کمک می‌کنند.

مسدود کننده‌های H-۲ باعث کاهش تولید اسید می‌شوند و آنتی اسیدهای ساده حاوی کربنات کلسیم هستند که اسید معده را خنثی می‌کنند.

پس از تعدیل دیگر عوامل مؤثر بر خطر میگرن، محققان دریافتند که:

• افرادی که از مهارکننده‌های پمپ پروتون استفاده می‌کنند، ۷۰ درصد بیشتر از افرادی که این دارو را مصرف نمی‌کنند، به میگرن مبتلا می‌شوند.

• مسدودکننده‌های H۲ خطر میگرن را تا ۴۰ درصد افزایش می‌دهند.

• آنتی اسیدها افراد را ۳۰ درصد بیشتر در معرض ابتلا به میگرن قرار می‌دهند.

اسلاوین تأکید کرد که افراد نباید بدون مشورت با پزشک مصرف داروهای کاهنده اسید خود را قطع کنند.

اسلاوین گفت: «توجه به این نکته مهم است که بسیاری از افراد برای مدیریت رفلاکس اسید یا سایر بیماری‌ها به داروهای کاهش‌دهنده اسید نیاز دارند، و افرادی که دچار میگرن یا سردرد شدیدی هستند که از این داروها یا مکمل‌ها استفاده می‌کنند باید با پزشک خود در مورد اینکه آیا باید ادامه دهند یا خیر صحبت کنند.»

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • محققان هشدار دادند؛ افزایش خطر میگرن با مصرف داروهای سوزش معده
  • داروهای سوزش معده خطر میگرن را افزایش می دهند
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • چرا شروع فصل بهار برای افراد آلرژی ایجاد می‌کند؟
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی