Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه فاصله طبقاتی مسئولان و محرومان جامعه باید کاهش پیدا کند، گفت: برای این انقلاب نکردیم که فاصله ایجاد شود، باید راه مسئولین با مردم یکی باشد و مسئولان تشریفات را کنار گذاشته و در میان مردم بیایند.

به گزارش تسنیم، پرویز فتاح شامگاه سه شنبه در دیدار با آیت الله علوی گرگانی که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به اهمیت کمک به مستضعفان اظهار داشت: در این 8 ماه کمک‌های مردمی به کمیته امداد 35 درصد بیشتر از گذشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بالاترین نزخ ازدواج در کشور برای کمیته امداد است وهمچنین کمترین طلاق هم برای افراد تحت پوشش کمیته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: 150 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد در کنکور امسال موفق به کسب رتبه زیر هزار شدند ضمن اینکه 72 هزار دانشجو و طلبه در جامعه هدف این کمیته مشغول به تحصیل هستند.

فتاح با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه اظهار داشت: شرایط اقتصادی در ماه‌های گذشته سبب شده تا مراجعات مردمی به کمیته امداد به طور چشمگیری افزایش یابد به گونه ای که از ابتدای امسال، 620 هزار خانواده جدید تحت پوشش این نهاد قرار گرفتند.

وی با اشاره به کمک های خیران به افراد تحت پوشش کمیته امداد تصریح کرد: هر یتیم در کشور 5 حامی دارد و آن‌ها 220 هزار تومان به این یتیم کمک می‌کنند که این موضوع شایسته تقدیر است که خیران به ما اعتماد کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: از مسئولین می‌خواهیم وضعیت کشور را سامان دهند و این گونه پیش می‌رود به شوخی می گوییم شاید قصد دارند همه مردم تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرند.

فتاح با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط کمیته امداد برای کمک به نیازمندان جامعه تصریح کرد: کمیته امداد فراجناحی، فراقومی و فرامذهبی است و این مسیر حرکتی کمیته امداد موجب جلب اعتماد همه قشرهای جامعه از جمله جامعه اهل سنت کشور شده است به گونه ای که آن‌ها حدود 2 سال است که زکات خود را به کمیته امداد می‌دهند.

وی با بیان اینکه فاصله طبقاتی مسئولان و محرومان جامعه باید کاهش پیدا کند، گفت: برای این انقلاب نکردیم که فاصله ایجاد شود، باید راه مسئولین با مردم یکی باشد و مسئولان تشریفات را کنار گذاشته و در میان مردم بیایند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، میرسعید سیدمتین اظهار کرد: توسعه متوازن نعمت الهی گاز در جامعه و کمک به اقشار کم‌برخوردار در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گاز است و از ۷۸۰ انشعاب رایگان اعلام شده، ۴۸۴ انشعاب به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام (ره)، ۱۴۳ انشعاب به خانواده‌های زیرپوشش سازمان بهزیستی و ۱۵۳ انشعاب به سایر اقشار جامعه هدف واگذار شده است.
مدیرعامل شرکت گاز اردبیل گفت: با اشاره به این که این اقدام از سوی همه ادارات گاز استان انجام گرفته است، افزود: مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی در صورتی که تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده‌اند، می‌توانند پس از دریافت معرفی‌نامه از دستگاه مربوطه و ارائه آن به اداره گاز منطقه در زمان اشتراک‌پذیری از این امتیاز استفاده کنند.
سیدمتین با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی با قرار گرفتن در سه پلکان نخست مصرف گاز از قبض رایگان برخوردار می‌شوند، اظهار کرد: بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی می‌توانند از قبض رایگان گاز بهره‌مند شوند.
وی افزود: این شرکت گاز از بدو تاسیس تا بحال به بیش از ۵۶۶ هزار مشترک خدمات ارائه می‌کند و از این تعداد ۴۲۵ هزار مشترک شهری و ۱۴۰ هزار مشترک روستایی هستند.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • واگذاری بیش از 33 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان در آذربایجان غربی
  • اشتغالزایی برای بیش ۳۰۰ مدد جوی کمیته امداد شوش
  • اهدای ۱۱ قطعه زمین رایگان به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد البرز