Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی تیم آمیا رویارویی با تیم مطرح پاری‌سن‌ژرمن در لوشامپیونه فرانسه را از دست می‌دهد. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سایت le11amienois فرانسه در مطلبی به قلم روماین پچون درباره همراهی سامان قدوس با تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های 2019 آسیا نوشت: زننده 6 گل آمیا در فصل جاری با تاخیر در اردوی ماه ژانویه تیمش حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا این هافبک هجومی به احتمال فراوان برای همراهی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های 2019 آسیا که از روز پنجم ژانویه (15 دی‌) در امارات آغاز خواهد شد فرا خوانده می‌شود.

در ادامه این مطلب آمده است: اگر تیم ملی فوتبال ایران از مرحله گروهی جام ملت‌های 2019 آسیا صعود نکند سامان قدوس می‌تواند تا روز 20 ژانویه به تمرین‌های گروهی تیم آمیا بازگردد. در فهرست اولیه 21 نفره‌ای که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای اردوی قطر اعلام کرده نام سامان قدوس دیده نمی‌شود. سامان قدوس با توجه به حضور احتمالی‌اش در جام ملت‌های 2019 آسیا بازی تیم آمیا در جام حذفی فرانسه برابر تیم والنسین و بازی‌های لوشامپیونه فرانسه با تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و لیل را از دست خواهد داد.

پیشنهاد رئیس تیم قدوس برای اجرای طرح باکسینگ‌دی در لوشامپیونه

 

انتهای پیام/

 

R7858/P1011199/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل رافینیا به پاری سن ژرمن روی حرکت زیبای یامال (بارسلونا 1-0 پاری سن ژرمن)

گل رافینیا به پاری سن ژرمن روی حرکت زیبای یامال را مشاهده می کنید.

دانلود (1MB)

دیگر خبرها