Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- نماینده آمریکا در سازمان ملل در سخنانی اهمیت موضوع فلسطین برای اعراب را به پذیرش طرح صلح ادعایی «دونالد ترامپ» منوط دانست.

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد مدعی شد که کشورهای عرب باید با حمایت از طرح صلح «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا موسوم به معامله قرن ثابت کنند که موضوع فلسطینی‌ها برای آن‌ها یک اولویت محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل این سخنان را در نشست ماهانه روز دوشنبه شورای امنیت بیان کرد.

نیکی هیلی در ادامه مدعی شد که تل آویو خواستار توافقنامه صلح است اما این امر یک جانبه نیست.

وی در ادامه ادعا کرد که با این‌که دو طرف از  توافقنامه صلح سود می‌برند، اما این فلسطینی‌ها هستند که از این توافق مزایای بیشتری برده و اسرائیلی‌ها در معرض خطر بیشتری قرار خواهند گرفت.

این روزنامه در خاتمه اشاره کرد که حضور نیکی هیلی در نشست سه شنبه شورای امنیت آخرین حضور  وی قبل از ترک این سمت در خاتمه دسامبر (آذر) است.

هیلی در مدت حضور خود در این سمت  در سازمان ملل متحد، ضمن هواداری شدید از صهیونیست‌ها، بارها مواضع ضد ایرانی اتخاذ کرد.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نیکی هیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان وارد نیویورک شد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در نشست شورای امنیت در خصوص فلسطین وارد نیویورک شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، ساعتی قبل، به منظور شرکت در نشست شورای امنیت در خصوص فلسطین و نیز استمرار رایزنی‌ها با مسؤلان بین‌المللی، وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد. 

امیرعبداللهیان: از گروه 7 انتظار تلاش برای آتش بس داریمتاکید امیرعبداللهیان  بر حق ایران در پاسخ به حمله اسرائیل

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در این سفر ضمن سخنرانی در جلسه شورای امنیت، با دبیر کل سازمان ملل متحد ملاقات و با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل دیدار و گفتگو خواهد داشت. 

انجام چندین ملاقات دوجانبه و مصاحبه مطبوعاتی نیز از دیگر برنامه‌های وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این سفر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشای دسیسه‌چینی آمریکا علیه عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • روسیه خواستار بررسی تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد
  • امیرعبداللهیان وارد نیویورک شد
  • رای گیری در مورد عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • رأی‌گیری جدید برای عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به رای گذاشته می شود
  • مواضع متناقض آمریکا در باره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
  • شورای امنیت عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را به رأی می‌گذارد
  • عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت به رای گذاشته می‌شود
  • شورای امنیت عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رأی می‌گذارد