Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بنیاد مستضعفان، اعضای کمیسیون عمران مجلس به همراه محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان از طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان قلعه گنج و اقدامات محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان بازدید می کنند.

مسعود حیدروند مسئول طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان قلعه گنج درباره اهداف و برنامه های این بازدید گفت: نمایندگان کمیسیون عمران پس از بازدید از دامداری مردمی و آشنایی با اهداف این طرح از جمله تامین معیشت مردم و حفظ منابع طبیعی از شهرک صنعتی و کارخانه های ایجاد شده توسط شرکت های وابسته به بنیاد مستضعفان و بخش خصوصی بازدید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از احداث این کارخانه ها فراوری محصولات لبنی و کشاورزی منطقه جهت تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد ارزش افزوده است و در گزارشی که ارائه می شود نمایندگان در جریان تاثیر این کارخانه ها در منطقه قرار می گیرند.

حیدروندافزود: توجه به معادن یکی از اهداف بنیاد مستضعفان در قلعه گنج است و کارخانه آهک در همین راستا در حال ساخت است که اردبیهشت سال 98 به بهره برداری می رسد.

مسئول طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان قلعه گنج بازدید از گلخانه های احداث شده در این شهرستان که با همکاری بنیاد علوی، سازمان فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی ایجاد شده اند را از دیگر برنامه های این بازدید برشمرد. این گلخانه ها با تسهیلات اعطایی به اهالی منطقه و توسط جوامع محلی در راستای صرفه جویی در مصرف آب و افزایش بهره وری ایجاد شده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان کارخانه آهک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود

مهدی بندرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از افتتاح دو پروژه در شهرستان دامغان همزمان با سفر هیأت دولت به استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: کارخانه صنایع فروآلیاژ که یکی از مهم‌ترین صنایع مورد نیاز کشورمان محسوب می‌شود، در زمره این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان نیز فردا با حضور مسئولان در شهرستان دامغان افتتاح می‌شود، افزود: بازدید قطعه اول باند دوم دامغان _ معلمان و مجتمع فولاد کویر از جمله برنامه‌های مسئولان و اعضای هیأت دولت در شهرستان دامغان است.

فرماندار دامغان با اشاره به حضور وزرا و اعضای کابینه سیزدهم در شهرستان‌های استان سمنان همزمان با سفر دوم استانی هیأت دولت به استان بیان کرد: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور فردا مهمان مردم دامغان خواهد بود و شورای داری شهرستان با حضور وی، برگزار می‌شود.

کد خبر 6081373

دیگر خبرها

  • طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان افتتاح شد
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • ۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • تحویل پروژه 274 واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال