Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:38:14 GMT

سیاسی بازی جلوی توسعه شهرستان اردستان را گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۷۰۳۱

سیاسی بازی جلوی توسعه شهرستان اردستان را گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا تاملی شامگاه سه شنبه در جلسه اساتید حوزه و دانشگاه اظهار داشت: برگزاری سلسله نشستهایی با عنوان اندیشه ورز در طول سال بین حوزه و دانشگاه به منظور تعامل بیشتر  لازم است.

وی افزود: امام جمعه شهر می تواند ن محور سخنرانان در این گونه جلسات قرار گیرد تا جلسات پر بار و خروجی مناسبی را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردستان گفت: اولین ماموریت انسان ها طبق آیات قرآن بعد از خلقت خودشناسی است که باید در این زمینه فعالیت داشته باشیم.

تاملی با بیان اینکه هر وقت صحبت در خصوص مطالبه گری می شود بدین معنی نیست که بدون آشنایی مسئله ای را بیان کنیم، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا یک روزی رنگها یه عبارتی سیاست بازی از میان برود چون در قالب های مختلف مانع سیر بشر به سمت تعالی شده اند.

وی بیان کرد:  درگیر شدن در همین سیاسی بازی های ما را از رسیدن به هدف توسعه شهرستان اردستان باز داشته است.

اختلاف های محلی و سیاسی مانع رسیدن به وظیفه اصلی می شود

فرماندار اردستان با بیان اینکه رنگی بنام اختلاف های محلی، قومی و سیاسی مانع رسیدن به وظیفه اصلی می شود، افزود: با توجه به چهل سالگی انقلاب همه باید به این قله بلند  و رفیع توجه داشته باشیم.

تاملی همچنین تاکید کرد: تمام ایثارگری های بشر در خروجی نظام مبتنی بر احکام دینی ما دیده می شود، وظیفه سنگینی را در قبال آن داریم و حتی  برخی اوقات باید از حق شخصی خود بگذریم.

وی با بیان اینکه جامعه بی تفاوت سم مهلکی برای کشور است، تصریح کرد: بی تفاوتی از طرف  هر  فردی باشد که موجب نگرانی و مانعی در راه پیشرفت کشور است.

تاملی گفت: قدرت ارتباط گیری در حوزه و دانشگاه  هنرمندی می خواهد که در این خصوص ارتباط گیری درست میان این دو نهاد و توجه به اخلاقیات نیاز است.

وی همچنین تاکید کرد:  مسئولان مجموعه شهرستان باید با یکدیگر همراه باشند و در جریان مسائل و مشکلات قرار بگیرند تا بتوانند با تعامل و گفتگو مشکلات را برطرف کنند.

کد خبر 4489200

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه دانشگاه آزاد اسلامی فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان

منصور شیشه فروش بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش‌های ۲ روز گذشته در استان اصفهان اظهار کرد: این بارش‌ها به صورت رگباری و باران بوده است.

وی افزود: عمده بارش‌های مطلوب در شمال و شرق استان اصفهان گزارش شد، افزود: به همین تناسب نیز شاهد حوادث مرتبط با سیل در شهرستان‌های این مناطق بودیم.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به جریان آب در رودخانه‌های فصلی در اکثر مناطق استان اصفهان ابراز کرد: حجم سیلاب در برخز از رودخانه‌ها به اندازه‌ای بود که منجر به آبگرفتگی جاده‌ها نیز شد.

وی افزود: در این زمینه باید به خروش رودخانه فصلی در شهرضا و مسدود شدن مسیر شهرضا – اصفهان در منطقه مهیار اشاره کرد که در ساعات صبح امروز منجر به کندی تردد در این محور شد.

شیشه فروش با بیان اینکه کنترل سیل در شهرستان شهرضا همچنان ادامه دارد، افزود: سیل مهیار کنترل شده و آب‌ها به کانال پمپاژ شده است.

وی با بیان اینکه در اردستان نیز در روستاهای مهراندو و ظفرقند و روستاهای تلک آباد شاهد آسیب سیل به قنات‌ها بودیم، افزود: همچنین ۴۰ رأس گوسفند نیز در این شهرستان از بین رفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آسیب دیدن چند باب منزل مسکونی قدیمی در اردستان نیز گفت: زیرگذر مقار - زواره و زیرگذر راه آهن نیز درگیر سیل شد که با ورود راه آهن یزد زیرگذر آهن آهن اصلاح و به مدار تردد بازگشت؛ همچنین عوامل مدیریت بحران اردستان تخلیه آب را از زیرگذر مقار – زواره انجام دادند.

وی با اشاره به ریزش کوه در جاده انارک و گردنه زنجیرگاه نیز گفت: این حادثه نیز منجر به تعریف محدودیت تردد شد و در حال حاضر مسیر باز شده و امکان تردد وجود دارد.

شیشه فروش همچنین به قطعی برق در روستاهای حسن رباط، لوشاب و موته و همچنین قطعی خطوط مخابراتی در شهر لای بید بر اثر بارش‌های شب گذشته اشاره کرد و افزود: این مشکلات نیز برطرف شده است.

وی با اشاره به بارش خوب باران در خور و همچنین وقوع سیلاب در کاشان ابراز کرد: در کاشان سیلاب فروکش کرد و همچنان آبگرفتکی و گل و لای وجود دارد چرا که در این شهر شاهد شدت بارش و فعال شدن حوضه‌های آبریز بودیم که بسیاری از خیابان‌های این شهر نیز دچار آبگرفتگی شدند وامدادرسانی به صورت مستمر تا ظهر ادامه داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جریان رودخانه در کاشان وارد شهر شد و باند فرودگاه و جاده‌های این شهرستان را تحت تأثیر قرار داد و تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اعزام ۴ تیم مدیریت بحران از مرکز استان به شهرستان‌های نطنز، اردستان، شهرضا و کاشان گفت: همچنین تیم‌های ارزیابی به مناطق تحت تأثیر سیل اعزام شدند.

شیشه فروش گفت: ادارات راهداری راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی برای بررسی اعزام شدند و در این بین بانک کشاورزی در دفاتر خدمات بیمه‌ای خسارات کشاورزی را ارزیابی می‌کتد و صندوق حوادث طبیعی ساختمان نیز تشکیل شده است.

وی ادامه داد: تا فردا بارش‌های رگباری با شدت کمتری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6087956

دیگر خبرها

  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید