Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@13:50:15 GMT

اگر در کارتان گره افتاده است بخوانید

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۷۲۹۳

اگر در کارتان گره افتاده است بخوانید


گاهی اوقان همه امور زندگی به هم می‌پیچد و به هر دری میزنیم به بن بست می‌خوریم و در بهتی عجیب فرو می‌رویم که این چه حکایتی است که چنین ما را متحیر کرده است؟ علت این همه گرفتاری و دربه دری چیست؟ چگونه می‌توان از این تنگنا خلاصی یافت؟

در پاسخ به این پرسش‌ها باید مقدماتی را ذکر کنیم که در تبیین شرایطی که اسیر آن‌ها هستیم می‌تواند راهگشای ما باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی از ما انسان‌ها شبیه به بازیکن فوتبالی می‌مانیم که بدون هیچ شناخت و درکی از بازی فوتبال و قوانین آن وارد زمین شده و مشغول به بازی شده ایم؛ لذا بی هدف به هر طرف حرکت کرده دروازه‌ی خودی را از رقیب تشخیص نمی‌دهیم. از زمین خوردن خود ناله‌ها و شکایت‌ها داریم و از گل خوردن دچار یأس و نا امیدی می‌شویم و ….

در حالی که یک بازیکن فوتبال باید بداند که مدت زمان بازی چقدر است؟ قوانین و احکام بازی چیست؟ قدرت رقیب تا چه حد است؟ او باید بداند زمین خوردن لازمه‌ی بازی است، اما خاتمه‌ی آن نیست؛ بلکه باید بلافاصله بلند شده مبارزه را از نو شروع کند. هر گاه بی دقتی کرد و گل خورد باید در فرصت باقی مانده تلاش کند و رقیب را شکست دهد و ….

دنیا محل بازی ماست و قوانین خاص خود را دارد و تا زمانی که به احکام و دستورات نحوه‌ی بازی در آن آگاه نباشیم واله و سرگردان خواهیم بود و جز شکست نصیبی نخواهیم داشت. ولی فرق اصلی بین دو مثال مذکور اینست که ایفای نقش در دنیا حقیقتی است که استعداد‌های انسان را شکوفا کرده سعادت یا شقاوت ابدی را به بار می‌آورد؛ ولی بازی در فوتبال تنها سرگرمی و ورزش است.

خداوند مهربان ما را آفرید و در وجود مان استعداد‌های فراوانی قرار داد تا در اثر مواجهه‌ی با سختی‌ها و مشکلات حرکت صحیح و برنامه ریزی دقیق آن استعداد‌ها شکوفا شود و مدت زمان تلاش و کوشش در این جهت را نیز ایام عمری قرار داد که بتوانیم بهترین بهره را ببریم. گاهی اوقات خواسته انسان را دیر می‌دهند و به تاخیر می‌اندازند، ولی خوب و مناسب و در خور می‌دهند بنا بر این نباید عجله داشت و نا امید شد. هر کاری به موقع خود درست می‌شود د. کل عجله نکنید در کارتان.   منبع: ایران ناز 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کار رفع مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، دبیر هیات بادبانی هرمزگان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و برای تشویق و استعداد یابی رده‌های سنی ۹ تا ۱۴ سال جشنواره قایق‌های بادبادنی استان هرمزگان در ساحل جزیره هرمز به سمت بندرعباس برگزار شد.

اسماعیل مکی زاده افزود: در این دوره علاقه‌مندان به ورزش بادبانی در خصوص نحوه هدایت قایق‌های بادبانی آموزش‌های اولیه لازم را دریافت کردند و با اجزای مختلف قایق‌ها آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: برگزاری مسابقه هوری رانی در قشم

وی همچنین به وجود استعداد‌های خوب در زمینه قایق‌های بادبانی در استان اشاره کرد و گفت: با وجود استعداد‌های بسیار خوب در استان هرمزگان میتوان به آینده ورزش بادبانی در این استان امیدوار بود.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در این جشنواره ۱۷ نفر از ورزشکاران بادبانی سوار هرمزگانی شرکت کردند که مسافت ۱۸ کلیومتری جزیره هرمز تا اسکله شهید حقانی بندرعباس دریانوردی کردند.

دیگر خبرها

  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 3 می؛ تشویق رومن در شب سیلی خوردن کودی/ اخبار WWE
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • سابقه نامزدهای انتخابی را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • سابقه نامزدتان را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید