Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@02:14:11 GMT

کارلوس کی روش گزینه هدایت منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۷۳۹۳

پس از نتایج ضعیف خوزه مورینیو همراه با منچستریونایتد در لیگ برتر جزیره و اختلاف 19 امتیازی با لیورپول صدرنشین، مسئولان باشگاه منچستریونایتد، مورینیو را اخراج کردند. یونایتد در این فصل لیگ جزیره تنها 7 پیروزی به دست آورد که از ضعیف ترین آمار شیاطین سرخ در چند سال گذشته محسوب می شود.

رابطه بین مورینیو با بازیکنان و مدیر اجرایی یونایتد نیز خراب شده بود و به همین دلیل مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند تا با مربی پرتغالی قطع همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای خاص فوتبال در دو فصل که سرمربی یونایتد بود، موفق شد قهرمانی لیگ اروپا، لیگ اتحادیه و کامیونیتی شیلد را به دست آورد و در فصل گذشته نیز نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد و حالا پس از اخراج او از 5 نفر به عنوان گزینه های اصلی جانشینی مورینیو نام برده می شود که یکی از آنها کارلوس کی روش است.

فاکس اسپورت با انتشار گزارشی گزینه های جانشینی خوزه مورینیو در منچستریونایتد را اعلام کرد که 5 نفر هستند. 

1 - استیو بروس 2 - گری نویل 3 - کارلوس کی روش 4- پل اسکولز 5 - مایکل کریک

این رسانه درباره کی روش پرتغالی که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است، نوشته است: اگر بخواهید از روی تجربه انتخاب کنید، کی روش شاید بهترین گزینه باشد. او دستیار الکس فرگوسن و یکی از بخش های تاریخ منچستریوناید است. او سرمربی رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بود و اکنون هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده دارد.

همچنین رسانه ایندیپندنت با انتشار گزارشی دیگر تاکید کرد که کی روش گزینه مناسبی برای هدایت منچستریونایتد است اما از بلان و پوچنتینو به عنوان گزینه های اصلی نام برد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر کارلوس کی روش رسانه سرمربی تیم ملی رئال مادرید پرتغال تیم ملی فوتبال تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران رسانه سرمربی تیم ملی فوتبال کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر

جوان‌ترین سرمربی فاتح لیگ برتر؛ این عنوانی است که سرمربی آرسنال می‌تواند به آن دست یابد. 

طرفداری | سرمربی اسپانیایی آرسنال امروز 42 ساله شد. او برای تبدیل عدد 42 به یکی از مهم‌ترین سال‌های زندگی‌اش، باید ماموریت قهرمانی در لیگ برتر را به سرانجام برساند. 

به گزارش اسکواکا؛ در صورتی که آرسنال در پایان فصل به عنوان قهرمان فصل 24-2023 لیگ برتر شناخته شود، میکل آرتتا عنوان جوان‌ترین فاتح این جام شناخته خواهد شد. پیش‌تر ژوزه مورینیو (42 سال و 94 روز) این مهم را به نام خود ثبت کرده است. در هفته پایانی فصل جاری، آرتتا 42 سال و 54 روز خواهد داشت. در حال حاضر توپچی‌ها در صدر جدول قرار دارند و به نظر می‌رسد کورس قهرمانی تا انتهای فصل ادامه خواهد شد. شاگردان مرد اسپانیایی کمتر از هفت روز دیگر به اتحاد سفر می‌کنند تا در مهم‌ترین بازی فصل به مصاف منچسترسیتی بروند. 

مورینیو در فصل اول خود در چلسی: 38 بازی، 29 برد، 72 گل زده و 15 گل دریافتی 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • گزارش داغ کیکر؛ احتمال همکاری بایرن مونیخ و رالف رانگنیک
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • منچستریونایتد در پی تقویت خط دفاع با جرد برنتویت
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • گری اونیل، گزینه‌ای جدید برای نیمکت منچستریونایتد
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان