Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۸ از ساعت ۲۰ امشب (سه شنبه) بین تیم‌های العین امارات (میزبان رقابت ها) و ریورپلاته آرژانتین (قهرمان آمریکای جنوبی) در ورزشگاه هزا بن زاید ابوظبی برگزار شد و در نهایت العین پس از تساوی ۲ - ۲ در وقت‌های معمول و اضافی در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ حریف قدرتمندش را شکست داد و برای نخستین بار به فینال این رقابت‌ها رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکوس برگ (۳) و کایو جونیور (۵۱) برای العین و رافائل سانتوس بوره (۱۱ و ۱۶) برای ریور در این بازی گلزنی کردند.

در ضربات پنالتی هر ۵ ضربه میزبان از سوی کایو، شیوتانی، محمد، عبدالرحمان و یسلام به گل تبدیل شد، اما تنها ۴ بازیکن تیم آرژانتینی یعنی سوکو، کوئنیترو، پراتو و بوره پنالتی‌های خود را گل کردند و انزو پرز باتجربه ضربه اش را از دست داد تا ریورپلاته یک هفته پس از قهرمانی شیرین در فینال جام لیبرتادورس فرصت حضور در بازی نهایی جام باشگاه‌های جهان را از دست بدهد.

برای تیم میزبان که زوران مامیچ کروات را به عنوان سرمربی روی نیمکت دارد خالد عیسی، محمد احمد، تسوکاسا شیوتانی، اسماعیل احمد، محمد فایز، حسین الشحات، احمد برمان (۸۲- آمر عبدالرحمان) محمد عبدالرحمان (۶۴- رایان یسلام) دومبیا، مارکوس برگ (۷۵- بندر محمد) و کایو جونیور در ترکیب حضور داشتند.

همچنین فرانکو آرمانی، میلتون کاسکو، خاویر پینولا، جوناتان مایدانا، گونزالو مونتیل، ایگناسیو فرناندز (۵۵- فرناندو کوئینترو) لئوناردو پونزیو (۸۷- نیکولاس ده لا کروز) ازکوئیل پالاسیوس (۵۵- انزو پرز) لوکاس مارتینز (۹۰- ایگناسیو سوکو) رافائل سانتوس بوره و لوکاس پراتو برای تیم مارسلو گایاردو به میدان رفتند.

گلسون مارتینز در دقیقه ۶۹ یک پنالتی برای میلینور‌های بوئنوس آیرس از دست داد

نیکولاس ده لا کروز، میلتون کاسکو، رافائل بوره و خاویر پینولا از ریورپلاته و حسین شحات و کایو جونیور از العین در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

دیگر دیدار نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان از ساعت ۲۰ فردا شب (چهارشنبه) بین کاشیما آنتلرز ژاپن (قهرمان آسیا) و رئال مادرید اسپانیا (قهرمان اروپا) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

شادی گل جنجالی بازیکن لیگ برتری+ عکس

توهین خانوادگی اسطوره منچستریوناتید به کی‌روش

انتهای پیام/

نتایج دیدار نیمه نهایی جام باشگاه های جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان امشب در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان مهمان مهرام تهران بود و با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ این تیم را شکست داد.

بر این اساس شهرداری گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر در مرحله نیمه نهایی به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

در این دیدار ارسلان کاظمی از تیم شهرداری گرگان با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.

شهرداری گرگان همچنین یک نوزدهم اردیبهشت یک بازی حساس در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دارد و باید در بیروت برابر تیم الریاضی لبنان بازی کند .

 

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)