Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@11:11:57 GMT

فردا در زاهدان عزای عمومی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۷۴۴۷

به گزارش پارس نیوز، 

در پی فوت دو دانش آموز و فاجعه آتش سوزی در مدرسه اسوه حسنه، استاندار سیستان و بلوچستان فردا را در شهرستان زاهدان عزای عمومی اعلام کرد.

ساعت ۱۴ فردا مراسم تشییع پیکر صباعربی و موناخسروپرست از محل مسجدجامع زاهدان‌انجام‌می شود.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آتش سوزی دانش آموز سیستان و بلوچستان فوت مدرسه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد

 عطاء اله اکبری در بازدید از عملیات ساخت بزرگراه در مسیر زابل - زاهدان گفت: سال ۱۳۹۹ قول دادیم که ساخت بزرگراه را در این مسیر سیستان و بلوچستان تا پایان سال ۱۴۰۳ به اتمام برسانیم که خداوند این توفیق خدمت‌ را داد که بتوانیم با تلاش‌ گسترده علاوه بر ۱۱۰ کیلومتر باند دوم، ۲ پل بزرگ نهراب و شیله را در این مسیر به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: دستاوردهای اخیر در این مسیر ترانزیتی سیستان و بلوچستان در حالی محقق شد که همزمان در تمام مسیرهای بین شهری و بین استانی تکمیل شبکه بزرگراهی با همت مضاعف به منظور جبران عقب ماندگی های تاریخی این بخش استان مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دشوارترین بخش ساخت بزرگراه در مسیر زابل- زاهدان حدفاصل سه راهی دشتک تا تاسوکی بود که کمبود منابع آبی، توفان‌های سهمگین شن و دمای بالای ۵۰ درجه کار را سخت و طاقت فرسا کرده بود اما با تدبیر ۲ شیفت و حتی سه شیفت کردن کار توانستیم به سرعت از منطقه بحرانی عبور کرده و طبق برنامه پروژه را به شهرسوخته برسانیم.
وی افزود: در حال حاضر نیز ساخت بزرگراه در قطعه ۲ مسیر زابل- زاهدان به عنوان تنها قطعه باقی‌مانده این محور بطول ۲۳ کیلومتر در۲ جبهه کاری در حال ساخت و تکمیل شدن است بطوریکه همزمان هم از حدفاصل شهرسوخته تا پلیس راه زابل- زاهدان و نیز حد فاصل پلیس راه تا منطقه ورودی به دشت سیستان(لوتک) فرایند کار در حل انجام است.
اکبری اقدامات صورت گرفته در تکمیل و بهره برداری از ۲۸۰کیلومتر بزرگراه در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل در سه سال اخیر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در شرایطی این اقدامات انجام گرفت که منابع مالی محدود و افزایش قیمت‌ها تاثیر بسزایی در سرعت عملیات راهسازی که به منابع زیادی نیاز دارد گذاشته است.
وی با بیان اینکه هزینه ساخت یک کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان در حال حاضر به بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال رسیده است،اظهار کرد: پروژه های راه‌سازی این اداره‌کل در تمامی مسیرهای زیر پوشش در حالی فعال است که بدهی پیمانکاران از هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان فراتر رفته است.
مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با اشاره به نگاه دولت سیزدهم به توسعه استان تصریح کرد، دولت عزم خود را جزم کرده تا شبکه کریدور اصلی این استان را در قالب باند دوم تکمیل کند بگونه ای که با چنین رویکردی سال گذشته نخستین شهر استان (نصرت آباد) به مرکز آن متصل شد و سالجاری نیز دومین شهر و منطقه استان که سیستان باشد به زاهدان متصل خواهد شد.
وی تاکید کرد: همچنین در تداوم این رویکرد تا سه سال آینده سیستان و بلوچستان به صورت بزرگراه به استان خراسان جنوبی متصل خواهد شد و این فرآیند برای استان کرمان نیز برنامه‌ ریزی دقیق شده است.

اکبری تصریح کرد: دولت بر این مهم مصمم است و ما نیز تلاش داریم با وجود موانع پیش رو و نیز کمبود منابع مالی متناسب با حجم سنگین کار و نیز بدهی به پیمانکاران این فرصت مناسب را از دست ندهیم.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تعطیلی برای همه مدارس سیستان وبلوچستان،نخواهیم داشت
  • انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان
  • رونق کسب و کار در دوشنبه بازار زاهدان
  • وقوع زلزله در نصرت آباد زاهدان
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • فیلم/ اجتماع مردم زاهدان در حمایت از پاسخ مقتدرانۀ سپاه
  • ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد
  • تجمع مردم زاهدان در حمایت از پاسخ سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی
  • تجمع مردم زاهدان در حمایت از حمله موشکی سپاه
  • ممنوعیت پروازی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تا ساعت ۶ فردا تمدید شد