Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@08:47:50 GMT

شهدا ، سند افتخار کشور هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۷۴۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام امشب در مراسم شبی با شهدا در مصلی امام خمینی ایلام اظهار داشت: سلام بر کبوتران خونین بالی که بعد از سه دهه سفر و دوری از وطن خونین بال به میهن بازگشتند.

وی افزود: این عزیزان با قامت رعنای خود و با افتخار از خانه و کاشانه حرکت و پرچم مجاهدت را در دست گرفتند و از کشور دفاع کردند، در مقابل دشمن جنگیدید و امروز با افتخاری تمام به کشور بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسینی اظهار کرد: گرچه تعدادی از شهدا گمنام هستند و آنهایی که شناسایی شدند الان پدران، مادران، فرزندان آنها در این مجلس باشکوه نیستند اما مردم ولایت مدار مردم ایلام با همه وجود شهدا را چون دری گرانبها در آغوش گرفته اند و با تمام وجود در برابر آنها سر تعظیم فرود آورده اند.

حسینی اظهار داشت: شهدا ، سند افتخار کشور هستند هر کدام از آنها مایه سرافرازی و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند..

وی افزود: امروز و فردا استان ما بوی عطر محمدی می دهد، سربازان امام خمینی(ره) دست گرفته از مکتب عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) آمده اند که بگویند مردم شریف ایلام ما هم از شما تشکر می کنیم زیرا که ما رفتیم در جبهه با دشمن جنگیدیم انجام وظیفه کردیم شما خط سرخ ما را قهرمانانه پاس داشتید پرچم برافراشته شهیدان بر زمین نگذاشته شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ادامه داد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،در جهان نقش سازنده ای دارد و قدرت و عظمت نظام ، مدیون خون شهدا و رشادت های آنان است  ..

وی گفت: امروز ایران بزرگ با همه وجود و با افتخار تمام در مقابل دشمن ایستادگی می کند در همه صحنه هاو بحران های مختلف ، دشمنان را به زانو در آورده است..

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ امام جمعه خوروبیابانک در مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهرستان خوروبیابانک با اشاره به اینکه یکی از افتخارات این شهرستان تقدیم هشت شهید والامقام در روز ۲۹ فروردین است گفت: درتقویم خوروبیابانک به عنوان روز حماسه ایثار نام گرفته است.
حجت الاسلام محمد حسین رمضانی افزود: شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند و همه در قبال خون شهدا مسئول هستیم چرا که شهدا برای عزت ما نظام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.
شهرستان خوروبیابانک؛ روز ۲۹ فروردین سال ۶۷ در منطقه فاو؛ هشت شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد، ۶ شهید از روستای چاهملک هستند.
همچنین از مجموع ۱۲۰ شهید تقدیمی شهرستان خوروبیابانک به انقلاب اسلامی، ۹ شهید از شهدای والامقام ارتش هستند.

دیگر خبرها

  • دنیا مات و مبهوت حمله ایران اسلامی به اسرائیل مانده‌است
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • «وعده صادق» نویدبخش روزهای بهتر برای جهان اسلام است