Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@10:06:26 GMT

پاوه بیشترین میزان بارش را ثبت کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۷۴۸۱

پاوه بیشترین میزان بارش را ثبت کرد

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  علی محمد زورآوند  معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه اظهار داشت: بیشترین بارش این سامانه از پاوه به مقدار حدود 100 میلی متر گزارش شد تا مجموع بارش های این شهرستان در سال زراعی جاری به 561 میلی متر برسد دالاهو  72 میلی متر و سرپل ذهاب  69 میلی مترگیلانغرب، گهواره، جوانرود و گواور بیش از 50 میلی متر  هرسین با 9 میلی متر، کرمانشاه با 11 و کنگاور با 12 میلی متر بارندگی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با احتساب بارش های صورت گرفته، میانگین بارش باران از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون (اول مهر تا 27 آذر) به 290 میلی متر رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 70 میلی متر بارندگی داشتیم 315 درصد و نسبت به دوره بلندمدت نیز 119 درصد رشد داشته است.

معاون هواشناسی کرمانشاه ادامه داد: انتظار می رود با خروج این سامانه بارشی از جو استان برای فردا (چهارشنبه) در برخی نقاط بخصوص نواحی سردسیر و حواشی رودخانه ها شاهد مه گرفتگی باشیم.


انتهای پیام/ز

میانگین بارش باران از ابتدای سال زراعی جاری  به 290 میلی متر رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران اب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت

کارشناس هواشناسی استان کرمان، گفت: مردهک شهرستان جیرفت با ۴۶ میلی‌متر بیشترین بارش را در سطح استان کرمان به خود اختصاص داده است. - اخبار استانها -

مریم سلاجقه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان گزارش بارش باران را علاوه بر شهرستان‌های جنوبی از سایر نقاط استان نیز داشتیم، اظهار داشت: تا این لحظه مردهک شهرستان جیرفت با 46 میلی‌متر بیشترین بارش را در سطح استان کرمان به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه میزان بارش باران در منوجان به 22 میلی‌متر، اسلام‌آباد کهنوج 21 میلی‌متر و ساردوئیه 20 میلی‌متر رسیده است، گفت: در سایر شهرهای استان میزان بارش‌ها از این مقدار کمتر بوده است.

کارشناس مرکز هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه امروز بارش‌ها به صورت متناوب در شهرهای جنوبی و مرکزی استان ادامه خواهد داشت، افزود: از ساعاتی دیگر بارش در شهرهای شمالی استان هم آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیشینه بارش‌ها تا ظهر امروز پیش‌بینی شده است، بیان کرد: این سامانه تا ظهر پنجشنبه در سطح استان کرمان فعال خواهد بود و برای روز پنجشنبه بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود و در ارتفاعات جنوبی استان رخ خواهد داد.

تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه داردسیل باعث تخلیه 3 روستای جنوب استان کرمان شدبیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟

سلاجقه با بیان اینکه امشب احتمال رخداد بارش برف را در ارتفاعات مناطق سردسیر استان از جمله لاله‌زار خواهیم داشت، گفت: بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش باد نسبتاً شدید پدیده دیگری است که در این مدت در سطح استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه پس از خروج این سامانه بارشی از استان برای روز پنجشنبه و جمعه کاهش دما را خواهیم داشت، افزود: احتمال خطر سرمازدگی برای برخی از محصولات باغی در شهرهای غربی و شمالی استان داریم و توصیه می‌شود کشاورزان از هم‌اکنون تمهیدات لازم را جهت کاهش خسارات احتمالی سرما داشته باشند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه آتشکده نهبندان با ۴۳ میلی متر
  • جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد
  • ثبت بیشترین بارندگی در دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر
  • بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت
  • لاوان با ۱۲۱ میلی‌متر؛ بیشترین میزان بارش باران در هرمزگان
  • روستای کاروان قشم رکوردار بارش باران
  • بیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟
  • بیشترین باران در جنوب بوشهر به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شد
  • بارش چشمگیری برای کرمانشاه پیش‌بینی نمی‌شود