Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق هیئت‌مدیره باشگاه استقلال گفت: شاید باورتان نشود، ولی وزیر وقتی دید از طریق قانونی پی‌گیری می‌کنیم ما را تشویق هم کرد. آفتاب‌‌نیوز : اکبر عباسی‌ملکی تا چند روز قبل رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال بود، ولی حالا به دلیل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از سمت خود کناره‌گیری کرد. البته او تأکید دارد هرگز از استقلال جدا نشده و همچنان هر کمکی از دستش بربیاید انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز فرصتی دست داد تا در مورد اتفاقاتی که طی دوران ریاست او بر هیئت‌مدیره رخ داده با ملکی گپ بزنیم.
این روزها دور از هیئت‌مدیره استقلال هستید. دل‌تان برای این باشگاه تنگ نشده؟من از استقلال نرفته‌ام. مگر تازه استقلالی شده‌ام؟ نزدیک به ۶۰ سال است طرفدار این تیم بوده‌ام و همچنان استقلالی می‌مانم. در این میان چند سال عضو هیئت‌مدیره بودم، اما حالا که سمت فوق را ندارم باز هم هوادار هستم. استقلال مال من است. استقلال باشگاه من است. مگر می‌شود هوادار استقلال نباشم؟ سایر مدیران باشگاه هم می‌توانند زمانی که پست ندارند هوادار این تیم بمانند. هر کاری هم که از دستم بربیاید اگر از من بخواهند با کمال میل انجام می‌دهم، چون آن را وظیفه اخلاقی خودم می‌دانم.
در دوره ریاست شما باشگاه استقلال بابت رأی سوپرجام به دادگاه CAS شکایت کرد. حالا که دیگر عضو هیئت‌مدیره نیستید شاید بتوانید راحت‌تر حرف بزنید. واقعاً وزیر و وزارتخانه شما را بابت بازپس گرفتن آن شکایت تحت فشار نگذاشتند؟
نه، قاطعانه می‌گویم نه. اولاً که امیدوارم رأی این پرونده به سود استقلال تمام شود. در مورد مسئله فوق هم صراحتاً بگویم وزیر هرگز من را تحت فشار نگذاشت. معاونانش هم همین‌طور. شاید باورتان نشود، ولی وزیر اصلاً ما را منع نکرد بلکه وقتی دید از طریق قانونی پی‌گیری می‌کنیم اتفاقاً تشویق هم کرد. اینکه می‌گویند دکتر سلطانی‌فر به پرسپولیس بیشتر از استقلال توجه می‌کرد اصلاً درست نیست. اصلاً نمی‌تواند درست و منطقی باشد، چون رئیس مجمع هر دو باشگاه است. در مورد آن پرونده بگذارید من یک نکته مهم را به شما بگویم. در جلسه‌ای که من، آقای وزیر و آقای گرشاسبی داشتیم دکتر سلطانی‌فر در حضور خودم به آقای گرشاسبی گفت سوپرجام را در تاریخ ۲۹ تیر برگزار نکنید و به تاریخ دیگری موکول کنید، چون هیچ‌کدام از دو تیم آماده نیستند، ولی مدیرعامل محترم پرسپولیس وقتی از جلسه بیرون آمد دوباره مدعی شد پرسپولیس در آن تاریخ بازی می‌کند.
روزنامه خبرورزشی 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال سوپر جام وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی برگزار شد.

در این مراسم کیومرث هاشمی وزیر ورزش،احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، مهدی محمدنبی معاون اول رئیس فدراسیون فوتبال، علی خطیر و رضا درویش مدیرعاملان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و همچنین اعضای هیات مدیره دو باشگاه حضور داشتند. 

طبق توافق صورت گرفته ۸۵ درصد از سهام دو باشگاه روز دوشنبه سوم اردیبهشت از طریق بازار سهام فرابورس به متقاضیان واگذار شد که بر این اساس پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام ۴ شرکت هلدینگ خلیج فارس متقاضیان خرید سهام باشگاه استقلال و ۶ بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس بودند.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!