Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان ایتالیایی پاری سن ژرمن معتقد است که اگر کیلیان ام باپه و نیمار ذهنیت درستی داشته باشند، توپ طلاهای زیادی خواهند برد. وی همچنین معتقد است آرئولا به زودی دروازه بان اول تیم ملی فرانسه می شود.

طرفداری- جانلوییجی بوفون، دروازه بان باسابقه پاری سن ژرمن مصاحبه مفصلی با RMC فرانسه انجام داده که بخش نخست صحبت های او در خصوص چگونگی پیوستن به پی اس جی را خواندید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دوم مصاحبه در خصوص شانس نیمار و ام باپه برای کسب توپ طلا صحبت کرد:

به نظر من اگر کیلیان ام باپه با ذهن خود تصمیم بگیرد که بهترین بازیکن ده سال آتی شود، او می تواند به این هدف دست یابد اما چنین امری به ذهنیت او بستگی دارد. او باید در ذهن خود بگوید که من در ده سال آینده، پنج توپ طلا کسب خواهم کرد. اگر پاری سن ژرمن می خواهد قهرمان شود، سپس ام باپه و نیمار باید به معنای واقعی کلمه تفاوت ها را برای این تیم رقم بزنند. به نظر من نیمار و ام باپه برای موفقیت باید در بهترین شرایط ذهنی و روانی باشند و از این طریق من به آن ها انگیزه می دهم. باورنکردنی است که نیمار تاکنون برنده توپ طلا نشده است و این را هرروز به او می گویم. با توجه به استعداد سرشاری که نیمار و ام باپه دارند، هر کدام آن ها در شش سال آینده باید سه توپ طلا ببرند. اگر من استعداد آن ها را داشتم و برنده توپ طلا نمی شدم، قطعا به شدت خشمگین می شدم.

وی در خصوص وضعیت مارکو وراتی و آلفونسه آرئولا، دو هم تیمی دیگر خود گفت:

مارکو وراتی از نظر استعداد، بازیکنی متفاوت با نیمار و کیلیان ام باپه است. وراتی در حال پیشرفت است اما او باید از نظر ذهنی و میل به پیروزی خود را تقویت کند. لذت بردن از خودتان از بازی در بازی های مهم عالی است اما بعد از مدتی می خواهید در آن بازی ها برنده شوید، نه این که فقط در آن شرکت کنید. آرئولا؟ هیچ وقت با بازی کردن سایر دروازه بان ها در تیمی که در آن حضور دارم، مشکلی نداشته ام و سال گذشته در یوونتوس، چنین تجربه ای را با شزنی داشتم چون حس مشارکت در تیم برای همه بازیکنان امری مهم است. آرئولا یک دروازه بان عالی و مردی فوق العاده است. مطمئنم که طی دو سال آینده، آرئولا انتخاب نخست دروازه بانی تیم ملی فرانسه خواهد شد چون او به طور مداوم در حال پیشرفت است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد

تیم فوتبال پاری سن ژرمن موفق شد لورین را در خانه شکست دهد.

به گزارش مشرق در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی لورین به مصاف این تیم رفت.

در پایان این بازی شاگردان لوییس انریکه موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک میزبان خود را شکست دهند.

در این بازی کیلیان ام‌باپه و عثمان دمبله هر کدام موفق شدند دو بار دروازه لورین را باز کند.

پاریس با این برد ۶٩ امتیازی شد تا مقتدرانه صدرنشین لوشامپیونه شود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • (ویدئو) سخاوت باورنکردنی جوان ساکن غزه در بحبوحه جنگ
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • عکاسی باورنکردنی از سر شاپرک (عکس)
  • ببینید | اشتباه باورنکردنی ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش؛ چه شد؟