Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 فرهاد افشار با بیان اینکه یکی از اقشاری که تاثیر به سزائی در اصلاح فرهنگ رفتاری پرسنل شهرداری دارند، فرزندان ایثارگر شاغل هستند که خود حس تعلق به نظام جمهوری اسلامی و این سازمان را اثبات کرده اند.

افشار با اشاره به  اینکه یکی از مباحث مهم در سازمانها که می تواند باعث بهره وری سازمانی شود، فرهنگ سازمانی است گفت: فرهنگ سازمانی مجموعه باورهای مشترک افراد است که منتج به رفتار سازمانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولیت فرزندان شاغل شاهد به عنوان ایثارگر در این سازمان آنست که در اصلاح فرهنگ سازمانی اثرگذار عمل کنند و هر یک باید بتوانند حداقل 10 نفر از افراد پیرامونش را به سمت ارتقاء فرهنگی که در نتیجه آن باعث ارتقاء بهره وری سازمان می شود راهنمایی کنند.

افشار تاکید کرد : شما می توانید پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و علت تنگناهای اقتصادی کنونی را در عموم مردم تبیین کنید که به این ترتیب با اصلاح فرآیندها و رویه های خدمتی، موجبات افزایش رضایتمندی شهروندان فراهم خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: من نیز به عنوان یک همکار در کنار شما در مسیر خدمتی حرکت می کنم تا در این شرایط بحرانی که پیرو فرمایش مقام معظم رهبری « بن بست نیست ولی شرایط بحرانی است» بارقه امید را در دل مردم زنده نگه داریم.

افشار ادامه داد: فضای خدمتی همچنان ادامه دارد و ما به عنوان بخشی از سازمان حاکمیتی در وظیفه اصلی که خدمت رسانی به شهروندان است پیشگام هستیم.

شهردار منطقه 20 فرزندان شهدا را قشر فرهیخته و متاثر از دو میراث گرانبهای حضرت رسول اکرم(ص) برشمرد و گفت: رفتار فرزندان شهدا قطعا در مسیر اهل بیت و آموزه های قرآن کریم است ولی از نگاه آنها طبقه بندی افراد بر اساس میزان تقواست و به این اصول پایبند هستند ولی ما وظیفه داریم که امتیازات متعلق به این قشر را در راستای قوانین اداری و به شکل سیستمی ارائه دهیم تا همه به حق و حقوق خود برسند.

رضا جلالی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران با اشاره به نگاه ویژه مدیریت شهری نسبت به جامعه شاهد و ایثارگر شاغل در این مجموعه گفت:  به مناسبت روز شهید برنامه بزرگداشت شهدا را خواهیم داشت و برای این مراسم برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

جلالی برگزاری بزرگداشت روز جانباز، قدردانی از پرسنل جانباز شهرداری تهران در مجموعه فرهنگسرای بهمن، دیدار با خانواده های معظم شهدا، دیدارهای چهره به چهره با فرزندان شاغل شاهد را از دیگر ماموریت های مهم اداره کل ایثارگران برشمرد.

در پایان این دیدار تعدادی از ایثارگران منطقه 20 درخواستهای خود را با مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران و شهردار منطقه مطرح کردند و ضمن بررسی دستور رسیدگی به آنها صادر شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد صادق هاشمی صبح پنجشنبه در نشست با مسؤولان استان بوشهر اظهار کرد: اکثریت بندهای سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب به بنیاد شهید و امور ایثارگران، ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: در بند پنجم ابلاغیه این سیاست‌ها، بر ایجاد شبکه‌های مردمی و عوامل تقویت کننده این فرهنگ در اقشار مختلف جامعه تاکید شده است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نقش شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان‌ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: در این شورا نیاز است که مسائل مهم، خاص و دارای قابلیت اجرایی مطرح و بر اجرای مصوبات آن نظارت شود.

وی، بوشهر را پایتخت مقاومت ایران دانست و عنوان کرد: تاریخ مبارزاتی این استان از زمان حضور پرتغالی‌ها تا انگلیسی‌ها و پس از آن در دوران دفاع مقدس مملو از رشادت‌ها و حماسه‌های بی‌نظیر مردم این بخش از خاک ایران اسلامی است.

هاشمی حمایت مالی از تولیدات آثار فرهنگی مرتبط با شهدا، خانواده‌های آنان و ایثارگران در دستور کار قرار دارد افزود: مانعی برای حمایت از تولیدات و آثار هنری فرهنگی ماندگار نداریم.

در این نشست دومین مرحله واگذاری زمین مسکونی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر با حضور قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر واگذار شد.

کد خبر 6081880

دیگر خبرها

  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • ۱۳ میلیون تن آسفالت راه‌های کشور در سال ۱۴۰۲