Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، وینفرد شفر سرمربی تیم ملی فوتبال استقلال در خصوص شانس تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا گفت: در جام ملت‌ها تیم ملی ایران بهترین شانس را برای قهرمانی دارد. من آرزو می‌کنم این اتفاق خوب برای تیم ملی فوتبال ایران بیفتد. در چند روز گذشته تیم ملی ویتنام در سوزوکی کاپ در جنوب غربی آسیا قهرمان شد و خیلی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از نظر بازیکن و امکانات فوتبال سطح فوتبالشان را بالا ببرند و این نشان می‌دهد که کشور‌های کوچک هم که اسم زیاد مطرحی در فوتبال ندارند، بتوانند برای آینده‌شان سرمایه‌گذاری می‌کنند. به نوشته برنا، شفر تصریح کرد: کشور‌هایی مانند چین هستند که خیلی از این‌ها بیشتر سرمایه‌گذاری خود را شروع کردند. ایران هم باید خیلی خوب برنامه‌ریزی کند و امکانات برایش فراهم شود تا بتواند موفقیت را به دست آورد.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شفر وینفرد شفر بازیکن ورزشی تیم ملی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از کسب ۹ نشان رنگارنگ از مسابقات قهرمانی آسیا که شامل ۴ نشان طلا، ۳ نشان نقره و ۲ نشان برنز بود امروز به میهن بازگشت.
امین میرزازاده، محمد هادی ساروی، ناصر علیزاده و سعید اسماعیلی طلایی‌های ایران بودند، پویا دادمرز، رستمی و رسول گرمسیری نقره گرفتند و امیر رضا ده بزرگی و ایمان محمدی برنزی شدند. این شانزدهمین قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/تیم‌ها به هم نزدیک هستند
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/ تیم‌ها بهم نزدیک هستند