Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@19:08:54 GMT

عصبانیت مرد چینی از خودپرداز +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۷۸۱۴

عصبانیت مرد چینی از خودپرداز +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که «لی» ساکن جیانگشی چین متوجه شد پول کافی برای بازگشت به خانه را ندارد، تصمیم گرفت تا از خودپرداز مقداری پول دریافت کند اما چون عملیات را برای چند بار اشتباه انجام داد، دستگاه کارت او را بلعید.

لی که پولی برای بازگشت به خانه نداشت و کارت اعتباریش را هم از دست داده بود، با گلدانی که کنار خیابان بود، شروع به آسیب زدن به دستگاه های خودپرداز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس که توسط دوربین های امنیتی شاهد ماجرا بود، به سرعت خود را به محل رساند و فرد خطاکار را دستگیر کرد. اکنون لی مجبور است تا خسارت هر 4 خودپردازی که خراب کرده را پرداخت کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

خودپردازی که باعث عصبانیت جوان چینی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زنگ آخر» و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، از تلویزیون

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فیلم تلویزیونی جدید «زنگ آخر» به کارگردانی زنده یاد شهرام عبدلی، ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه امید پخش می شود.

در این فیلم آمده است: پسری نوجوان در جستجوی مادربزرگ خود که قبلا بازیگری معروف بوده است همیشه از مادرش که پزشک بیمارستان است پرس و جو می کند. پدرش نیز که مدیر عامل یک کارخانه اب معدنی در شهرستان است همیشه دور از خانه است. این پسر با دنبال کردن تلفن ها و نامه ها متوجه می شود مادربزرگش در یک خانه سالمندان بستری است و ...
زنده یاد شهرام عبدلی، نیلوفر شهیدی، حسن اسدی، سامان گوران و مینا جعفرزاده در فیلم تلویزیونی «زنگ آخر» بازی کرده اند.

همچنین فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» به کارگردانی جان واتس، امشب ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه فراتر پخش می شود.

در این فیلم با بازی تام هالند، دونالد گلاور و ماریسا تومی خواهیم دید: مخترعی به نام ادرین تومز و گروهش در حال جمع‌آوری و آزمایش بر روی سلاح‌ها و وسایل فضایی‌ها هستند اما جلوی کار آن‌ها توسط دولت گرفته می‌شود. تومز که از این اتفاق عصبانی است مدتی بعد با تماشای اخبار پی می‌برد که تونی استارک پشت این ماجرا بوده‌است. تومز تصمیم می‌گیرد از سلاح‌ها و وسایلی که توانسته آن‌ها را نگه دارد برای پیشبرد اهدافش استفاده کند. هشت سال از این اتفاق می‌گذرد. پیتر پارکر که بعد از رخدادهای کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی امیدوار بود به انتقام جویان ملحق شود حس می‌کند که مدتی است از سوی تونی استارک رها شده‌ است. تماس‌ها و پیام‌های بی‌شمار او هم برای ارتباط با استارک فایده‌ای ندارد و ادامه ماجرا.

 

دیگر خبرها

  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • راهنمای خرید از فروشگاه بدون کارت بانکی | چگونه از کهربا استفاده کنیم؟
  • عکس/ بازگشت به خانه
  • بازگشت به خانه در لنز دوربین عکاسان
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور
  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • واگن های متروی چینی در سالجاری وارد می شوند
  • «زنگ آخر» و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، از تلویزیون