Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@14:37:39 GMT

دیدار شاگردان برانکو با پیشکسوتان پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۷۸۴۳

به گزارش ایلنا، پنجشنبه ۱۱ صبح در مجموعه ورزشی شهید کاظمی دیدار تیم‌های پیشکسوتان پرسپولیس با بازیکنان پرسپولیس برگزار می‌شود. 

از طرف علی پروین بعنوان سرمربی تیم پیشکسوتان ۲۰بازیکن زیر انتخاب شدند. 

سعید عزیزیان، محمود خوراکچی، مرتضی فنونی‌زاده، محمدرضا مهدوی، حسن خانمحمدی، مسعود زارعی، مجتبی شیری، محمد منصوری، اردلان آشتیانی، محمد برزگر، اسماعیل حلالی، ابراهیم اسدی، مرتضی کرمانی مقدم، کریم باقری، احسان خرسندی، رضا جباری، مهدی مهدوی‌کیا، بهنام طاهرزاده، پایان رافت و سهراب انتظاری

قرار است پیشکسوتانی چون وحید قلیچ، نادر باقری، عباس کارگر، محمد پنجعلی، مهرداد میناوند، حمید درخشان، ناصر محمدخانی و فرشاد پیوس هم نظارگر این بازی دوستانه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی پروین پیشکسوتان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطایی و شاگردان به فینال رسیدند

تیم فولاد سیرجان ایرانیان با شکست تیم پیکان به فینال لیگ برتر والیبال صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال در روزهای پنجم، ششم، هفتم، هشتم و نهم فروردین به صورت مجتمع در تهران و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود تا تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه برای حضور در دیدار فینال و رده‌بندی با یک دیگر بجنگند؛ این مرحله به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود.

تمام مسابقات مرحله نیمه‌نهایی به دلیل هم‌زمانی با ماه مبارک رمضان بعد از افطار و ساعت ۱۹:۰۰ برگزار می‌شود، دیدارهای رده‌بندی و فینال در طی روزهای پانزدهم، هفدهم و نوزدهم فروردین پیگیری خواهد شد.

در مسابقات مرحله پلی‌آف تیم‌های طبیعت، شهرداری ارومیه، گیتی‌پسند، چادرملو، شهداب یزد، فولاد سیرجان ایرانیان، ایفاسرام و پیکان با یک دیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه با برتری در دو بازی مقابل حریفان راهی نیمه‌نهایی شدند.

در پلی‌اوت نیز تیم‌های نیان الکترونیک، شهرداری گنبد، سایپا و مس رفسنجان برای بقا در لیگ برتر والیبال تلاش کردند که در نهایت تیم‌های مس رفسنجان و نیان الکتریک با برتری بقای خود را در لیگ آینده تضمین و تیم‌های شهرداری گنبد و سایپا از گردونه لیگ برتر والیبال حذف شدند.

در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان برابر هم صف‌آرایی کردند. عطایی و یارانش موفق شدند در اولین دیدار نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مقابل اکبری و شاگردان به پیروزی دست پیدا کنند. در این دیدار فولاد سیرجان ایرانیان موفق شد سه بر یک با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۸ بر ۲۶، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۸ بر ۲۶ از پیکان سبقت بگیرد و به پیروزی برسد.

در دیدار دوم تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان، عطایی و شاگردانش در حالی به پیروزی رسیدند که شاگردان اکبری در پیکان دو بر صفر در ست شماری جلو بودند اما در امتیازات پایانی ست سوم هم شکست خوردند تا روند بازی به سود فولاد تغییر کند.

این دیدار با برتری سه بر دو (۱۹ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و۱۵ بر ۹) فولاد سیرجان ایرانیان به پایان رسید و این تیم با دو پیروزی در نیمه‌نهایی به فینال لیگ برتر صعود کرد و پیکان با این شکست باید در انتظار مشخص شدن حریف خود باشد تا در دیدار رده‌بندی برای جایگاه سوم تا چهارم تلاش کند.

به گزارش ایمنا در آخرین دیدار نیمه نهایی امروز چهارشنبه هشتم فروردین، شهرداری ارومیه و شهداب یزد از ساعت ۱۹ در سالن فدراسیون والیبال مقابل هم قرار می‌گیرند. در صورتی که شهداب مدافع عنوان قهرمانی، پیروز شود در دیدار نهایی شاهد جدال فولاد و شهداب خواهیم بود.

کد خبر 739620

دیگر خبرها

  • شکست شاگردان شمسایی در نخستین گام از تورنمنت ویتنام/ درگیری شدید در پایان بازی!+ فیلم
  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • تجدید دیدار پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی خوزستان
  • عطایی و شاگردان به فینال رسیدند
  • آمادگی شگفت‌انگیز کاپیتان پرسپولیس در سال نو
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • پدر ملی پوش ایران به استقبال شاگردان قلعه نویی در عشق آباد رفت