Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@06:39:11 GMT

طرح زمستانی پلیس راه آستارا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۷۸۹۹

طرح زمستانی پلیس راه آستارا آغاز شد

سرهنگ محمد سلیمانی راد روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این طرح با فعالیت سه تیم ثابت و سیار تا پایان اسفندماه اجرا خواهد شد و تیم شبانه روزی مستقر در گردنه حیران، تغییرات هوا، انسداد راه و حوادث رانندگی را اطلاع رسانی و مدیریت خواهد کرد.
وی بیان کرد: تجهیزات زمستانی خودروها نظیر زنجیر چرخ، چراغ های مه شکن، باک پر، پوشاک گرمازا و خوراک فاسد ناشدنی در مقابل پاسگاه پلیس راه و ایستگاه بازرسی قلعه آستارا کنترل می شود و از تردد خودروهای فاقد تجهیزات به خصوص زنجیر چرخ جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با امدادگران خودرو، مرکز فوریت های پزشکی و جمعیت هلال احمر جلسات مشترک افزایش همکاری در مواقع بحرانی تشکیل شده است.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شمال غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و دارای 25 کیلومتر راه اصلی، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب استان گیلان پلیس راه جمعیت هلال احمر خودرو مرکز فوریت های پزشکی منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشاء مکانیزه برنج در آستارا

محمدرضا شهاب زاده، فرماندار شهرستان آستارا در آیین نخستین نشاء مکانیزه برنج گفت: اهمیت مکانیزاسیون و استفاده از تکنولوژی روز در کشاورزی بر کسی پوشیده نیست و کشت مکانیزه برنج مزایای زیادی از جمله کاهش هزینه تولید در واحد سطح، افزایش بهره‌وری نیروی کار، کاهش سختی کار، کاهش ضایعات از طریق انجام به موقع عملیات زراعی و افزایش عملکرد در واحد سطح دارد.

او با بیان اینکه ۳ هزار و ۲۰۰ هکتار اراضی شالیزاری در شهرستان آستارا وجود دارد، افزود: بیش از ۸ هزار تن برنج سفید از این اراضی تولید می‌شود که رقم برنج غالب منطقه هاشمی است.

فرماندار آستارا پیش بینی کرد: در یک هزار و ۹۲۰ هکتار معادل ۶۰ درصد از این اراضی نشاکاری مکانیزه انجام شود.

شهاب زاده گفت: امیدواریم با تمهیداتی که دولت اندیشیده بتوانیم سال زراعی پرخیر و برکتی را داشته باشیم.

او همچنین با بیان اینکه برنج یک محصول آسیب پذیر در مقابل آب و هوا است، از شالیکاران خواست بیمه محصولات کشاورزی را جدی بگیرند.

شهرستان مرزی بندر آستارا در غربی‌ترین نقطه استان گیلان قرار دارد. 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کشف تصادفی یک توانایی حیرت‌انگیز در زنبورها؛ زندگی زیر آب!
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • مرسدس بنز زنجیر چرخ اتوماتیک را معرفی می‌کند: رانندگی در زمستان بدون دردسر (فیلم)
  • زنبور عسل ملکه تا یک هفته زیر آب زنده می‌ماند
  • یافته‌های جدید و شگفت‌انگیز درباره ملکه زنبورها
  • دانشمندان : زنبور عسل ملکه به طرز شگفت‌ انگیزی تا یک هفته زیر آب زنده می‌ماند
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • نشاء مکانیزه برنج در آستارا
  • کشتی خرس‌های قهوه‌ای در قلب کوه‌های شمال ایران
  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج