Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضل اله رنجبر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، به برگزاری جلسه ای در زمینه بررسی طرح های کشاورزی و عشایری با حضور بخشداران ماهیدشت و کوزران و همچنین مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و کارشناسان مربوطه اشاره کرد و گفت: از طرح های اشتغالزایی به صورت مستمر حمایت می کنیم.
وی ادامه داد: بخش های ماهیدشت و کوزران جز مناطق زلزله زده شهرستان کرمانشاه محسوب می شوند و از سهمیه اشتغال روستایی مناطق زلزله زده برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به منظور سرعت بخشیدن به جذب تسهیلات اشتغالزایی در این مناطق، اطلاع رسانی به متقاضیان و ارسال پرونده طرح های اشتغالزایی به بانک های کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون در این جلسه تصمیماتی مبنی بر تشکیل نشست هایی با کشاورزان، دهیاران و شوراهای اسلامی به منظور اطلاع رسانی گرفته شد.
وی در خصوص مزایای این تسهیلات گفت: این تسهیلات به هر سرمایه گذار و فرد بومی دارای طرح و ایده تنها با داشتن 10 درصد سهم آورده و بدون هیچ گونه محدودیت رسته شغلی تعلق می گیرد که اولویت با طرح های راکد و رها شده است.
رنجبر اضافه کرد: یعنی چنانچه طرح هایی همانند زیربخش کشاورزی و حتی صنعتی در این مناطق وجود داشته باشد ، داوطلبان می توانند برای راه اندازی مجدد آنها از تسهیلات اشتغالزایی مناطق زلزله زده که تنها 6 درصد سود دارد برخوردار شوند.
فرماندار کرمانشاه یادآور شد، از آنجا که این موضوع یک فرصت مهم برای سرمایه گذاری و ایجاد طرح های اشتغالزا مطرح است، جلسه فوق دایر شد و از سوی دیگر جهاد کشاورزی طرح هایی در مناطق ماهیدشت و کوزران آماده کرده که قرار شد در کوتاه ترین زمان با هماهنگی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان به بانک عامل یعنی بانک کشاورزی ارسال شود.
وی افزود: براساس مباحث مطرح شده دراین جلسه، 181 طرح در بخش کشاورزی و زیربخش های آن در جلسه مصوب و به کارتابل بانک از طریق اداره کار ارسال شد.
رنجبر تصریح کرد: امید است با توجه به ظرفیت و فرصت فراهم شده از سوی دولت برای ایجاد طرح های اشتغالزایی در این مناطق جامعه مطبوعات و رسانه ها اطلاع رسانی کنند تا متقاضیان با مراجعه به میراث فرهنگی در زمینه طرح های گردشگری، جهاد کشاورزی در زمینه طرح های کشاورزی و زیربخش های آن، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در زمینه مجتمع های خدماتی و رفاهی و همچنین ادارات صنعت، معدن و تجارت در زمینه طرح های صنعتی و اشتغالزایی مراجعه کرده و نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن با هماهنگی اداره کار به کارتابل بانک ها ارسال شود.
در زلزله 6.4 ریشتری یکشنبه چهارم آذر 97 تلفات جانی نداشتیم ولی 771 نفر دچار جراحت سطحی شدند.
بر اثر این زمین لرزه 600 واحد مسکونی در مناطق غربی استان کرمانشاه تخریب و سه هزار و 500 واحد هم نیاز به تعمیر پیدا کردند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان سال گذشته نیز در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب رخ داد و 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 932 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 103 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.
7460/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب جامعه راهداری و حمل و نقل جاده شهری و روستایی صنعت معدن و تجارت کشاورزی منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد

امتداد - معاونت اعتباری و بین الملل پست بانک ایران بخشنامه دستورالعمل اجرایی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مسکن خانوارهای فاقد مسکن دارای فرزند سوم یا بیشتر در سال 1403 را به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران ابلاغ شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با ابلاغ بخشنامه ۰۳/۱۶۰۵۹ مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ به بانک‌ها، دستورالعمل اجرایی تسهیلات قرض الحسنه مسکن ودیعه، خرید یا ساخت مسکن موضوع جز (۳) بند (ث) تبصره ۱۳ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، خانوارهای دارای فرزند سوم یا بیشتر را ابلاغ کرد.بر اساس این بخشنامه، تسهیلات قرض الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن (بنا به درخواست خانواده) با بازپرداخت حداکثر ۲۰ ساله برای خانواده های فاقد مسکن که از ابتدای سال ١٣٩٩ به بعد، صاحب فرزند سوم یا بیشتر شده یا می شوند به میزان سه میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) قابل پرداخت است.
بر اساس این گزارش، این تسهیلات در مناطقی که نرخ باروری محل تولد پدر یا فرزند کمتر از ۲٫۵ درصد قابل پرداخت است، همچنین بانک ها باید با اعتبار سنجی، اخذ سفته و یا یک ضامن معتبر از متقاضی، این تسهیلات را پرداخت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد+ جزییات
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی