Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی روز دوشنبه در دیدار با فرماندهی، معاونان و روسای پلیس های تخصصی استان کرمان، ضمن تقدیر از زحمات پرسنل نیروی انتظامی برای تأمین امنیت در مناطق مختلف استان، افزود: تلاش می شود که با جذب اعتبارات کشوری و حمایت های استانی، ساز و کارها و امکانات مورد نیاز مجموعه نیروی انتظامی تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این دیدار گفت: نیروی انتظامی با توجه به مسئولیت های گسترده و تنوع ماموریت های خود ارتباط مستقیمی با جامعه دارد و همواره تلاش می کند تا خدمات شایسته ای به مردم ارائه شود.
سردار رضا بنی اسدی فر افزود: افتتاح سامانه پایش تصویری و توجه استاندار جدید کرمان به تجهیز و تکمیل ساز و کارهای مأموریتی مراکز امنیتی، نوید روزهای خوبی برای مجموعه نیروی انتظامی استان می دهد.
وی اظهار داشت: مجموعه انتظامی استان با بهره گیری از شیوه های نرم و مذاکره در طول یکسال گذشته، بحران های امنیتی را مدیریت کرده است.
فرمانده انتظامی استان با تأکید بر نقش دستگاه های اجرایی در تأمین امنیت خاطرنشان کرد: بسیاری از بحران های امنیتی استان به دلیل عملکرد نامناسب دستگاه ها اتفاق می افتد و نیروی انتظامی باید نتیجه کم کاری و ضعف سایر دستگاه ها را جبران کند.
بنی اسدی فر با اشاره به سرمایه گذاری قریب 18 میلیارد تومانی خیرین در حوزه امنیت گفت: مجموعه انتظامی استان به لحاظ امکانات و ابزارها، دچار ضعف های اساسی است و ورود خیرین به این حوزه می تواند مشکلات را حل کند.
وی با تمجید از نگاه استاندار جدید کرمان به نقش مباحث امنیتی در سرمایه گذاری افزود: با توجه به پتانسیل عظیم معدنی، گردشگری و اقتصادی موجود، استان کرمان می تواند بهترین استان کشور در جذب سرمایه گذار و گردشگر باشد.
7440/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب استان کرمان جامعه دستگاه های اجرایی سرمایه گذاری گردشگری منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران

مشاور امنیت ملی عراق در دیدار با معاون وزارت کشور ایران بر پایبندی کشورش به توافق امنیتی با ایران تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق روز چهارشنبه میزبان مجید میر احمدی معاون وزارت کشور ایران بود.

بر اساس بیانیه امنیت ملی عراق، در این دیدار اجرای توافق امنیتی امضا شده میان دو طرف علاوه بر مساله کنترل مرزهای مشترک و توسعه روابط دوجانبه بررسی شد.

الاعرجی تأکید کرد که دولت عراق به اجرای توافق امنیتی مذکور در چارچوب زمانی‌اش پایبند است و برای همکاری با ایران در همه زمینه ها و توسعه روابط تاریخی بین دو کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است