Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:09:02 GMT

قاتل متواری در یاسوج دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۱۸۱

قاتل متواری در یاسوج دستگیر شد

یاسوج- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاتل سابقه دار یاسوجی که روزهای اخیر اقدام به کشتن 2 نفر کرده بود دوشنبه شب گذشته در مرکز استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سعید بالش زر روز سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ارینا اظهار داشت: ظرف چند روز گذشته یک قاتل سابقه دار و زندانی که در مرخصی به سر می‌برد پس از پایان مرخصی از مراجعه به زندان خوداری کرده و متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این فرد اقدام به کشتن 2 نفر در شهر یاسوج کرد و دوشنبه شب گذشته با تلاش ماموران در مرکز این شهر دستگیر شد.
سرهنگ بالش زر بیان کرد: این فرد 23 ساله سعی کرد از مقتولین به علت مسایل شخصی و مالی انتقام جویی کند.
وی عنوان کرد: این فرد در زمان مرخصی از زندان با همدستی همسرش نفر اول را که خودرو پراید داشت به عنوان مسافر به سمت دره های اطراف روستای دره بید لوداب واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد دربست کرایه کرده و در مسیر با ضربه چاقو از ناحیه گردن و شکم به قتل می رساند و سپس به دره پرت می‌کند.
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پس از آن خودرو مقتول را در شهر گچساران به نفر دومی که برای قتلش نقشه کشیده بود، می فروشد و به همراه همین نفر دوم با خودرو زانتیا خود به اطراف ارتفاعات روستای قلات یاسوج می برد و در فرصت مناسب او را از ارتفاع پرت و پس از آن با ضربه سنگ او را به قتل می‌رساند.
سرهنگ بالش زر ابراز داشت: قاتل عصر روز دوشنبه گذشته 26 آذرماه نفر سوم و مورد نظر خود را پیدا کرده و به شیراز می برد که پس از بازگشت از شیراز قصد داشت باز هم به عنوان مسافر دربستی او را به قتل برساند که راننده خودرو متوجه نیت شوم قاتل شده و با او در مرکز شهر یاسوج داخل خودرو درگیر می‌شود.
وی افزود: پس از زخمی شدن موفق به فرار شده و با مراجعه به ماموران یگان امداد سطح شهر موضوع را به آنها اطلاع می دهد .
سرهنگ بالش زر گفت: پس از دستگیری، بازجویی و تحقیقات انجام شده مشخص شد که این فرد تاکنون 2 نفر را به قتل رسانده و راننده ای که با او درگیر شده بود سومین نفر بود که قصد قتلش را داشت .
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قاتل انگیزه خود را از به قتل رساندن این افراد اختلافات مالی و شخصی و انتقام جویی عنوان کرده است.
بالش زر به شهروندان توصیه کرد که فریب افراد ناشناس را که با مبالغ وسوسه انگیز و هنگفت اقدام به کرایه خودرو به سمت مناطق خارج از شهر می کنند را نخورند و در هنگام معامله خودرو نسبت به اصالت و مدارک خودرو دقت داشته باشند و اطمینان حاصل کنند .
وی افزود: با تلاش، همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد، دادستان مرکز استان، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج و ماموران یگان امداد و فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد اجساد که در جاده فرعی خاکی روستاهای اطراف لوداب و یاسوج رها شده بودند کشف و به پزشکی قانونی تحویل و متهمان نیز در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر دو نفر مقتول و فرد قاتل بومی استان هستند، تصریح کرد: پس از بررسی و تحقیقات پلیسی، علت و انگیزه اصلی و زوایای مبهم پرونده اعلام خواهد شد.
9868/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ركابزن مقام سوم كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد موسوی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری بخش دیشموک این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و در حین سرقت دستگیر کردند.

موسوی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت مقدار زیادی محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

کد خبر 6086373

دیگر خبرها

  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان