Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مرد افغان وقتی دریافت همسر بریتانیایی‌اش راز او را فهمیده در اقدامی هولناک او و مادرش را به شکل فجیعی به قتل رساند.

به‌گزارش دیلی میل، متهم «تارین جانباز»21 ساله که در افغانستان زن و 3 فرزند داشت پس از مهاجرت به بریتانیا با یک زن بریتانیایی ازدواج کرد. اما مدتی بعد همسر بریتانیایی وی به راز شوهرش پی برد و تصمیم به جدایی از او گرفت اما «تارین» قصد جانش را کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌های پلیس اسکاتلندیارد نشان می‌دهد اجساد «اودس رانه» 22 ساله و مادرش «خائولا» 49 ساله در خانه‌شان واقع در غرب میدلندز پیدا شده است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز مرگبار به یک زن جوان در پارک / این زن می خواست شهردار شود+عکس سعید با نازی دعوا کرد و از خانه رفت/ وقتی به خانه برگشت یک مرد آنجا بود! پشت پرده پرونده سیاه آقای سوپراستار از زبان بازپرس حسین پور + فیلم این خودپردازبه جای اسکناس، طلا می‌دهد +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا علت مرگ ملیکا زیبایی نژاد بازیگر شیرازی اعلام شد +عکس تصادف زنجیره‌ای در کرمانشاه ۳ کشته و ۵ زخمی بر جای گذاشت+عکس پسر خلافکار کرمانشاهی به مادر خودش هم رحم نکرد اخراج یک دانشجو و انفصال از خدمت یک استاد دانشگاه تهران تایید شد + جزئیات فیلم نجات یک دختر در هنگام خودکشی توسط دانشجوی مازندرانی این 2 سارق مسلح تهرانی را می شناسد؟ / آنها بیرحم هستند + عکس لحظه مرگ امیر سرتیپ علی‌اکبر فناخسرو حین سخنرانی +فیلم جزییات شرط‌ بندی و تبانی در ۲ بازی تیم ملی فوتبال ایران لو رفت تهدید وزیر ارتباطات با استخر فرح دزدی مرد عینکی از بانک مثل آب خوردن ! +تصاویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس اخبار حوادث قتل همسر عکس مادر و دختر ۲۱ ساله عکس فیلم جسد دختر زن جوان همدستی زن جوان زندان خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ زوج هندی به همراه دختر ۱۶ ساله‌ در حریقی «مشکوک» در کانادا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایمزآوایندیا، در پی وقوع آتش‌سوزی مشکوک در یک منزل مسکومی در استان آنتاریوی کانادا، یک زوج هندی‌تبار به همراه دختر ۱۶ ساله‌شان جان باختند.

این حریق هفتم مارس رخ داده بود اما پزشکی قانونی دیشب موفق به شناسایی اجساد شد.

تاریان یانگ، افسر ارشد پلیس منطقه «پیل» گفته است که تحقیقات نشان می‌دهد که این آتش‌سوزی عمدی بوده است و تحقیقات درباره این حادثه همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6056223

دیگر خبرها

  • نجات جان مادر باردار در مناطق صعب‌العبور شهرستان دلفان
  • ۳۳ میلیون؛ خرج نوروزی یک دختر بچه هشت ساله
  • مجروح شدن مادر و دختر در درگیری مسلحانه
  • جدال الناز شاکردوست و پژمان جمشیدی بر سر جنازه یک دختر
  • مرگ مادر و فرزند بر اثر گازگرفتگی‌ در دلفان
  • مرگ مادر و کودک نورآبادی بر اثر گاز گرفتگی
  • مادر و دختر لامردی در درگیری مسلحانه در فارس مجروح شدند
  • فوت مادر و کودک نورآبادی به دلیل گازگرفتگی
  • مادر و دختر در درگیری مسلحانه مجروح شدند
  • مرگ زوج هندی به همراه دختر ۱۶ ساله‌ در حریقی «مشکوک» در کانادا