Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@14:00:27 GMT

تساوی بی حاصل میلان در زمین بولونیا

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۲۲۷

تساوی بی حاصل میلان در زمین بولونیا

میلان در دیداری نه چندان جذاب در زمین بولونیا بدون گل متوقف شد در حالی که یک ربع انتهایی بازی را ده نفره شده بود.

به گزازرش "ورزش سه"، از هفته شانزدهم سری آ، میلان تیم چهارم جدول، به زمین تیم هجدهم جدول، بولونیا آمده بود. میلانی که یک شنبه گذشته در زمین خود برابر تورینو به تساوی بدون گل دست یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در هوای بسیار سرد و برفی شهر بولونیا شروع شد و میلان خیلی زود بر توپ و میدان مسلط شد.

چند شوت بی ثمر عمده خطرات بازی از سوی میلان در یک ربع ابتدایی بود تا اینکه دقیقه 17 چالهان اوغلو روی سانتر سوسو که تغییر جهت داده بود، صاحب بخت گلزنی شد اما ضربه او را گلر بولونیا مهار کرد.

 

چهار دقیقه بعد ایگواین شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما بازهم گلر بولونیا بود که موفق تر ظاهر شد. دقیقه 23 سانتر ایگواین کمی بلند بود و کوترونه نتوانست به آن برسد و موقعیتی دیگر از دست رفت.

 

دقیقه 27 بولونیا روی اشتباه کسیه صاحب بخت گلزنی شد اما ضربه پالاسیو را ابتدا دوناروما برگشت داد و در ریباند سانتاندر در آفساید قرار داشت.

در دقایق باقی مانده میلان از برتری خود استفاده نکرد و نیمه اول بدون گل به اتمام رسید.

 

 

 

 

میلان نیمه دوم را نیز بهتر شروع کرد و تیم مسلط میدان بود.

 

هشت دقیقه پس از شروع این نیمه، چالهان اوغلو با یک شوت از راه دور که با اختلافی کم از کنار دروازه عبور کرد، اخطار اول را به بولونیا داد. یک دقیقه قبل از این صحنه نیز شوت کم جان کتورنه را گلر بولونیا به راحتی مهار کرده بود.

میلان سخت در تلاش برای گلزنی بود که دقیقه 74 ده نفره شد. باکایوکو که یک کارت زرد داشت، بدون توپ سانتاندر را سرنگون کرد و داور بلافلصه با دادن کارت زرد دوم، او را اخراج کرد.

 

دقیقه 83 نزدیک بود دروازه میلان روی یک ضربه ایستگاهی باز شود اما دوناروما روی خط ضربه اورسولینی را مال خود کرد.

در نهایت این بازی بدون گل مساوی شد و میلان با 27 امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی‌وسوم لیگ باشگاه‌های ایتالیا روبروی یکدیگر قرار گرفتند که بولونیا سه بر یک پیروز شد.

سردار آزمون که در بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان مصدوم شده بود پس از رهایی از بند مصدومیت در فهرست تیمش برای این مسابقه قرار گرفت.

آزمون در دقیقه ۴۸ و در شرایطی که تیمش با دو گل از بولونیا عقب بود با صلاحدید دنیله دروسی فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

آزمون هفت دقیقه پس از حضور در میدان موفق شد دروازه بولونیا را باز کند.

سانتر لورنزو پلگرینی از جناح راست با ضربه سر سردار آزمون همره شد، اما ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان بولونیا با شیرجه بلند برگشت داده شد، ولی توپ بار دیگر جلوی پا مهاجم تازه وارد رم قرار گرفت تا او یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

آزمون در روزی که پس از هفته‌ها مصدومیت فرصت بازی کردن پیدا کرده بود تلاش زیادی در خط حمله رم به نمایش گذاشت و توانست نمره قبولی بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • (ویدئو) سردار آزمون با گل برگشت؛ سردار با سماجت گل زد!
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • تصاویر گلزنی سردار ۷ دقیقه پس از ورود به زمین مقابل بولونیا + فیلم