Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@14:12:48 GMT

برکناری به خاطر توهین به یک بیمار

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۳۸۴

رکنا: به‌دنبال عدم رعایت اخلاق پزشکی در برخورد با یک بیمار در بیمارستان آمل، رئیس این بیمارستان برکنار شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن دلجویی از این بیمار و عذرخواهی از برخورد غیر حرفه‌ای و دور از‌ شأن اخلاق پزشکی با بیمار، بر رعایت اخلاق پزشکی و حسن رفتار و تکریم بیماران و مراجعین مراکز درمانی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر فرامرز اکبری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل در حکمی دکتر سید ناصر قدیرنژاد را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست بیمارستان امام رضا(ع)آمل منصوب کرد. گفتنی است در این حکم بر افزایش رضایتمندی بیماران و رعایت منشور حقوق بیمار و تکریم ارباب رجوع تأکید شده است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

جانباز 21 ساله بعد از برملا شدن رازش مادر و دختر را به قتل رساند+ عکس ناپدری شیطان صفت مواد کشید و به سراغ دختر 15 ساله مشهدی رفت دوربین‌های مداربسته فرودگاه لحظه کار کثیف یک مرد را ضبط کردند+ عکس صحبتهای دردناک مادران یکتا و مریم 2 قربانی آتش سوزی دبستان زاهدان+ عکس قربانیان این مرد عاشق سارا و بچه اش بود اما هردو آنها را به قتل رساند +عکس اعترافات قاتل در بازسازی صحنه جسد سوخته زن مشهدی+ عکس قتل مرد کرجی به دست پسر 18 ساله ای که از کودکی از این مرد کینه داشت تجاوز مرگبار به یک زن جوان در پارک / این زن می خواست شهردار شود+عکس سعید با نازی دعوا کرد و از خانه رفت/ وقتی به خانه برگشت یک مرد آنجا بود! پشت پرده پرونده سیاه آقای سوپراستار از زبان بازپرس حسین پور + فیلم این خودپردازبه جای اسکناس، طلا می‌دهد +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا پسر خلافکار کرمانشاهی به مادر خودش هم رحم نکرد فیلم نجات یک دختر در هنگام خودکشی توسط دانشجوی مازندرانی لحظه مرگ امیر سرتیپ علی‌اکبر فناخسرو حین سخنرانی +فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشکی اخبار حوادث اخلاق پزشکی بیمارستان بیمار آمل توهین عکس فیلم دختر جسد جوان همدستی زن زن جوان زندان خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد

آرشیا گوسوامی چند سال پیش که توانست رکورد کوچکترین وزنه‌بردار هند در بخش ددلیفت را به نام خود ثبت کند، توجه دیگران را به خود جلب کرد. او در آن زمان، وزنه ۴۵ کیلوگرمی را بلند کرده بود.

آرشیا از همان زمان تاکنون تحت تمرین‌های سخت بوده است و اکنون توانست وزنه ۷۵ کیلوگرمی را که دو برابر وزن خود بود را بلند کند. تصویر این حرکت او که در خلال تمرین‌هایش انجام شد، در صفحات مجازی به اشتراک گذاشته شده و بازخورد‌های متعددی گرفته است.

بیشتر بازخورد‌ها مثبت بود و همه از قدرت و فرم بدن او تمجید کردند و لقب نسخه زن هرکول را به او دادند. اما برخی از افراد هم درخصوص سلامتی او ابراز نگرانی کردند و معتقد بودند، بلند کردن چنین وزنه‌های سنگینی در سن او ممکن است سلامتی‌اش را به خطر اندازد.

یکی از کاربران فضای مجازی نوشت، «ممکن است آرشیا ۹ ساله باشد، اما با انجام دادن این تمرینات سنگین، استخوان‌های او ۷۸ ساله خواهند بود.» برخی هم معتقد بودند، ستون فقرات این کودک هنوز کاملا قوی نشده تا بتواند چنین فشار‌هایی را تحمل کند و ممکن است برای سلامتی او مضر باشد.

اما این دختر ۹ ساله چنان به وزنه‌بردای علاقه‌مند است که قصد ندارد، دست از این ورزش بردارد و خود را برای مسابقات در سن خود آماده می‌کند.

منبع: خبرآنلاین

tags # وزنه برداری سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی
  • جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک در شهر مرزی سراوان
  • عمل جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک ۹ ساله در بیمارستان رازی سراوان
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • ربودن دختر نوجوان توسط پسر ۲۵ ساله برای ۱۰ میلیارد