Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@06:13:59 GMT

کی‌روش بعد از جام ملت‌ها به ایران برمی‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۵۱۱

به گزارش وانانیوز، 

روز گذشته تیم ‌ملی فوتبال با 21 بازیکن راهی اردوی تدارکاتی خود پیش از جام ملت‌های آسیا در قطر شد. این‌بار برخلاف گذشته خبری از مراسم بدرقه نبود و فقط رسانه‌ها برای شنیدن آخرین صحبت‌های ملی‌پوشان و کارلوس کی‌روش به کمپ تیم‌های ملی رفته بودند.
ملی‌پوشان انتظار بدرقه داشتند!
قطعا فهرست تیم ‌ملی تا 5 دی‌ماه که قرار است مسافران نهایی امارات مشخص شوند، با تغییرات زیادی مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این‌حال، بازیکنانی که دیروز تهران را به مقصد دوحه ترک کردند، انتظار داشتند برایشان مراسم بدرقه برگزار شود. خیلی از ملی‌پوشان از مسئولان به‌دلیل غیبت در اردوی تیم ‌ملی انتقاد کردند. تندترین صحبت‌ها از زبان مسعود شجاعی منتشر شد:   «حرفی برای گفتن نیست؛ برای اولین‌بار است این اتفاق می‌افتد. آن‌قدر هم حرف زده‌ایم که دیگر به هیچ‌کس برنمی‌خورد. از این زشت‌تر نمی‌شود.» همچنین مهدی طارمی به انتقاد از مسئولان پرداخت: «وقتی کسی نیامده است، چه می‌توان گفت؟ اگر بیایند یا نیایند برای ما فرقی نمی‌کند، چون ما برای مردم و پیراهن تیم‌ ملی تلاش می‌کنیم. اگر مسئولان در این مراسم‌ها حضور پیدا کنند، شأن خود را بالا می‌برند و به وظیفه خود عمل می‌کنند، اما من شخصا به این موارد توجهی نمی‌کنم.»
کی‌روش علیه وزارت ورزش
کارلوس کی‌روش هم مثل همیشه سعی کرد با نگاهی انتقادآمیز به ماجرا بنگرد؛ اگرچه تأکید داشت بازیکنانش توقع برگزاری مراسم بدرقه را نداشتند: «شما به‌درستی متوجه صحبت‌های بازیکنان نشدید. کسی در مورد این‌که چرا مراسمی گرفته نشده است، صحبت نمی‌کند، حرف بازیکنان در مورد احترام است. تنها مطلبی که بازیکنان در مورد آن صحبت کردند، این است که عازم مهمترین مسابقات هستند و فقط آنها توقع احترام دارند که شاید درک این مسأله برای چند نفری دشوار باشد. وظیفه من به‌عنوان سرمربی تیم‌‌ملی و مربی این بازیکنان این است که این مطلب را بیان کنم که مخصوصاً در چند ماه گذشته احترامی که لایق تیم‌ ملی بوده، به آن گذاشته نشده و با کمال احترام باید بگویم این مسأله مخصوصا از طرف وزیر بوده است. البته این موضوع مهم نیست و ما به این مسأله عادت داریم.»
چرا فدراسیون تیم ‌ملی را بدرقه نکرد؟
در سال‌های اخیر معمولا هر کدام از تیم‌های ملی فوتبال در رده‌های سنی مختلف قصد اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی را داشتند، برای آنها از سوی فدراسیون مراسم بدرقه برگزار شده است. این‌بار در شرایطی بازیکنان و کادر فنی تیم ‌ملی انتقادات را نسبت به وزارت ورزش مطرح کردند که به نظر می‌رسد  فدراسیون در وظیفه خود کوتاهی کرده است. درحالی ‌که تیم ‌ملی بعد از اردوی تدارکاتی قطر مستقیما راهی امارات می‌شود، به نظر می‌رسید فدراسیون باید مثل گذشته برای ملی‌پوشان مراسم بدرقه برگزار می‌کرد. هم درباره مراسم بدرقه و هم سایر مسائل ازجمله موضوعی مثل پاداش و مشکلات مالی در چند ماه اخیر اعضای تیم ‌ملی به وزارت ورزش انتقاد کردند؛ با این‌که مسئول مستقیم آنها فدراسیون به حساب می‌آید.
کی‌روش به ایران برنمی‌گردد؟
با توجه به حمله جدید کارلوس کی‌روش به وزیر ورزش این شائبه که مربی پرتغالی بعد از جام ملت‌های آسیا به همکاری‌اش با ایران پایان می‌دهد، تقویت شد. حالا احتمالا سلطانی‌فر مخالف اصلی تمدید قرارداد کی‌روش خواهد بود؛ اگرچه همه چیز به نتایج تیم‌ ملی در امارات بستگی دارد. آن‌طور که از ظاهر پیداست، دوطرف علاقه چندانی به ادامه همکاری بعد از 8‌سال ندارند. حتی کی‌روش دیروز در صحبت‌هایش گفت برای آینده میراثی مثل ساختمان پک را به جای گذاشته و بار دیگر صحبت‌هایش بوی خداحافظی می‌داد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس

ظهر پنجشنبه علی دایی در دفتر کار شخصی خود پذیرای یک خانواده هوادار پرسپولیس بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فاطمه غلامی، هوادار ۲۷ ساله فوتبال و پرسپولیس که از یک معلولیت مادرزادی خاص در ستون فقرات رنج می‌برد و پیش از این نیز در تمرین تیم مورد علاقه‌اش حضور یافته بود، ظهر دیروز همراه پدر و مادرش به دفتر کار علی دایی رفت و مورد استقبال گرم شهریار فوتبال ایران قرار گرفت.

در این ملاقات صمیمی، این هوادار با هیجانی خاص از آرزوی خود که دیدار مستقیم با علی دایی بود صحبت کرد و با توضیحاتی که داد، چهره جهانی فوتبال ایران را در جریان مسائل خود گذاشت.

علی دایی که کارهای خیریه و دیدار با اقشار مردم را همیشه در برنامه‌هایش دارد، از وی خواست آن‌چه که احساس می‌کند می‌تواند به بهبود شرایط جسمانی‌اش کمک کند را به زبان بیاورد تا بتواند در جهت انجام‌شان تلاش کند.

دایی با حوصله و تمرکز زیاد، همه توضیحات این خانم غلامی و خانواده اش را شنید و نکاتی یادداشت کرد تا بتواند با متخصص صحبت کند.

پیش از این دیدار، فاطمه غلامی با مساعدت افشین پیروانی در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود که مورد استقبال یحیی گل‌محمدی و بازیکنان این تیم قرار گرفته بود.

دیگر خبرها

  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح حجاب را اجرا کنیم 
  • پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح عفاف و حجاب را اجرایی کنیم 
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • جادو در فوتبال؛ وقتی در دقایق پایانی ورق برمی‌گردد / فیلم
  • کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • پاسخ نظامی یا بدرقه با انعطاف ؟ / بازارهای جهانی منتظر واکنش اسراییل به حمله ایران