Web Analytics Made Easy - Statcounter

دست کم تا پایان فصل ۱۹-۲۰۱۸، یک مربی از جنس منچستریونایتد بر روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

طرفداری- شاید جانشین ژوزه مورینیو از نروژ آمده باشد اما قطعا اوله گونار سولسشر با فلسفه شیاطین سرخ بیگانه نیست.

پس از اخراج ژوزه مورینیو در روز سه شنبه‌، گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد جانشین موقت او در اولدترافورد مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا صحبت از سرمربی مولده نروژ چندان جدی به نظر نمی‌رسید اما ظاهرا مربی تیم نایب قهرمان نروژ، به صورت موقت هدایت تیم سابق خود را در دست می‌گیرد.

تصویر بالا نشان دهنده صفحه‌ای در وب سایت رسمی منچستریونایتد است که برای ساعاتی قابل دسترسی بود و سپس حذف شد. در این صفحه که ساعاتی پیش ایجاد شده است، ویدیوی گلزنی سولسشر در فینال لیگ قهرمانان سال ۱۹۹۹ وجود دارد و در توضیح آن نوشته شده است:

بیست فصل پس از دستیابی به سه گانه با آن گل در نیوکمپ، سولسشر مربی موقت تیم ما می‌شود.

 

جالب این که یونایتد در این دستپاچگی بی سابقه نیست و پیش از این خبر انتصاب دیوید مویس به عنوان جانشین سر الکس فرگوسن را هم زودتر از اعلام رسمی در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده بود.

از سوی دیگر، ارنا سولبرگ (نخست وزیر نروژ) در پیامی توئیتری، انتصاب سولسشر به عنوان سرمربی منچستریونایتد را تبریک گفت که البته این توئیت هم دقایقی بعد حذف شد!

روز بزرگ برای فوتبال نروژ. در به دست گرفتن کنترل شیاطین سرخ موفق باشی اوله

 

 اغلب رسانه‌ها همچون BBC، MEN و دیلی میل مذاکره یونایتد با سولسشر را تایید کرده‌اند. گفته می‌شود گزینه بلند مدت سران منچستریونایتد برای هدایت باشگاه مائوریسیو پوچتینو است و خود این مربی نیز ابراز تمایل کرده است تا در پایان فصل جاری، به اولدترافورد نقل مکان کند. باید منتظر رسمی شدن خبر روی کار آمدن سولسشر ۴۵ ساله، طی ساعات آینده ماند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد

«حمید مطهری» به عنوان سرمربی جدید و موقت تیم فوتبال تراکتور تبریز انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، بعد از جدایی پاکو خمز از تراکتور محمد نصرتی هدایت این تیم را به صورت موقت برعهده گرفت.

در این میان باشگاه تراکتور مذاکرات مختلفی با گزینه‌های مدنظر خود برای قبول هدایت این تیم داشت که سرانجام حمید مطهری مربی کنونی تیم ملی و مربی سابق پرسپولیس تهران به صورت موقت و تا زمان انتخاب سرمربی جدید پرشورها، هدایت تراکتور را بر عهده گرفته است.

این مربی در دیدار حساس با استقلال تهران در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر روی نیمکت این تیم خواهد نشست

کد خبر 747396

دیگر خبرها

  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!