Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

اتحادیه صنفی پلیس فرانسه امروز سه شنبه با صدور فراخوانی از اعتصاب نیروهای پلیس در سراسر این کشور برای فردا چهارشنبه خبر داد.

این فراخوان که با شعار «درهای کلانتری را ببندیم» آغاز شده است، نوزدهم دسامبر (فردا) را «روز سیاه برای پلیس در اعتراض به بودجه سال ۲۰۱۹» خوانده است.

اتحادیه صنفی پلیس از نیروهای پلیس خواسته است فردا چهارشنبه تنها در صورتی از کلانتری ها خارج شوند که از آنها کمک اضطراری خواسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتصاب فردا به گفته اعضای اتحادیه «اولین پرده» از اعتصابات نیروی پلیس خواهد بود.

از آغاز اعتراضات «جلیقه زردها» در فرانسه، نیروی پلیس فرانسه مجبور به کار در ساعات اضافی است؛ اما به اعتقاد اتحادیه از تلاش مضاعف نیروهای پلیس قدردانی نمی شود.

اتحادیه صنفی پلیس با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال آینده میلادی در پارلمان فرانسه در روز پنج شنبه هفته جاری خاطر نشان کرد که در این برنامه ۶۲ میلیون یورو کاهش در سرمایه گذاری در نیروی پلیس به چشم می خورد که منجر به «تنزل کیفیت شرایط کاری پلیس» خواهد شد.

اتحادیه صنفی پلیس اعلام کرد که بارها از رییس جمهوری فرانسه خواسته تا برنامه ای اضطراری برای نیروهای پلیس و امنیتی اجرا کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بودجه لایحه بودجه یورو سرمایه گذاری رییس جمهوری بودجه رییس جمهوری سرمایه گذاری فرانسه لایحه بودجه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد

دولت فرانسه با متهم کردن روسیه به انتشار اخبار جعلی و نادرست، از اتحادیه اروپا خواست تا تحریم‌های بیشتری علیه مسکو اعمال کند.

به گزارش اسپوتنیک، فرانسه از اتحادیه اروپا درخواست کرد تحریم‌های جدیدی را برای هدف قرار دادن اطلاعات نادرست روسیه و مداخله در انتخابات در سراسر جهان اعمال کند.

بلومبرگ روز چهارشنبه با استناد به یک پیش نویس پیشنهادی، گزارش داد که فرانسه از اتحادیه اروپا خواسته تحریم های جدیدی علیه روسیه به دلیل ادعاهای دخالت در انتخابات اعمال کند.

در پیش نویس نقل شده توسط بلومبرگ آمده است که این محدودیت‌ها افراد و نهادهای مرتبط با روسیه را که گفته می شود در اقداماتی برای تضعیف دموکراسی، ثبات و حاکمیت قانون از طریق انواع ابزارهای ترکیبی دخیل هستند، هدف قرار می‌دهد.

در گزارش ارائه شده توسط فرانسه ادعا شده است که روسیه با انتشار اخبار جعلی با هدف افزایش اختلاف بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا فعالیت‌های بی‌ثبات کننده انجام می‌دهد.

بلومبرگ به نقل از منابع آگاه افزود: مقامات اتحادیه اروپا نگران افزایش حجم اطلاعات جعلی در رسانه‌های اجتماعی در آستانه انتخابات ماه ژوئن هستند.

رسانه های خبری گفتند که پیشنهاد فرانسه از حمایت کشورهای استونی، لتونی، لیتوانی، هلند و لهستان برخوردار است.

ماه گذشته، مقامات جمهوری چک تعدادی از نمایندگان پارلمان اتحادیه اروپا را متهم کردند که از یک رسانه‌ طرفدار روسیه برای انتشار دیدگاه این کشور در مورد وضعیت بین‌المللی، رشوه دریافت کرده‌اند.

روسیه بارها اتهامات غرب در مورد دخالت روسیه در امور داخلی سایر کشورها را رد کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • پنج شنبه سیاه فرودگاه‌های فرانسه
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس