Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، استفان دی میستورا نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه گفت، اقدامات سازمان ملل به نفع مردم سوریه است.

دی میستورا گفت: «معتقدم که هنوز فاصله زیادی باید طی شود. باید فاصله زیادی در ماراتن تلاش‌ها برای تضمین یک بسته ضروری برای ایجاد یک کمیته قانونی جامع، متوازن و معتبر طی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید راهی طولانی برای تعیین متوازن طرف‌های مذاکره و همچنین تهیه پیش نویس و زمینه رای گیری تحت نظارت سازمان ملل در ژنو طی شود.»

وی افزود: «من همچنین لازم است که بر روی این موضوع تاکید کنم که تصمیم سازمان ملل بر ادامه تلاش‌ها برای مردم سوریه و به نفع آن‌ها است. من در اینجا بر روی اهمیت اتحاد جامعه بین المللی برای به حرکت درآوردن یکباره فرآیند سیاسی که شورای امنیت آن تعیین کرده است و حرکت به جلو، تاکید می‌کنم.»

دی میستورا گفت: «این مذاکرات بخش کلیدی تلاش‌های گسترده ما به درخواست دبیر کل سازمان ملل برای ایجاد یک کمیته قانونی سوریه محور و تحت نظارت سازمان ملل است. ما قصد داریم که یک پیش نویس را برای تصویب کلی تهیه کنیم. این یک اصلاحیه قانونی است که سهم بسزایی در حل و فصل موضوع سوریه دارد و بیانیه نهایی سوچی در سی ام ماه ژانویه سال دو هزار و هجده را در متن فرآیند ژنو عملیاتی می‌کند و قطعنامه شما دو هزار و دویست و پنجاه و چهار شورای امنیت را اجرایی می‌کند.»

نماینده سازمان ملل در امور سوریه گفت: «من خسته نیستم. من ناامید نیستم. در کارم من ناامید نشده ام و گرنه نباید میانجی باشم. شما نمی‌توانیم یک پزشک باشید و در برابر درمان بیماری‌ها ناامید شوید. البته من هم باید در برخی اوقات به زندگی شخصی خودهم توجهی داشته باشم. من یک فرد جایگزین خوب پیدا کرده ام که معتقدم نه تنها در راستای اقدامات ما تلاش خواهد کرد بلکه حتی بهتر هم عمل خواهد کرد.»

دی میستورا که در سی و یک دسامبر از مقام خود کناره گیری می‌کند قرار است در روز پنج شنبه به شورای امنیت سازمان ملل گزارش دهد.

انتهای پیام/

اظهارات نماینده ویژه سازمان ملل درباره مردم سوریه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان ملل سوریه شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: نظارت مستمر و تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایتمندی مردم در حوزه آرد و نان در اولویت کاری دستگاه‌های مرتبط قرار گرفته است.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش آرد و نان در سفره مردم، اظهار کرد: از ابتدای شروع به‌کار در فرمانداری شاهد مراجعات مکرر مردمی در خصوص اعلام نارضایتی از فعالیت نانوایی سطح شهرستان بودیم که با توجه به اهمیت موضوع اقدام در این زمینه را در دستور کار قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی جهت بالا بردن دانش فنی خبازان در چندین مرحله با پیگیری انجام شده نسبت به پشتیبانی قانونی درخصوص آرد اقدام شد.

سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: به کارگروه آرد و نان شهرستان تکلیف کردیم تیمی متشکل از دبیر کارگروه و نمایندگان صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و بهداشت به منظور نظارت و بازرسی های مستمر تشکیل شود.

این مسئول اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بشدت با متخلفان برخوردهای قانونی صورت پذیرد چراکه تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایت‌مندی مردم در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم