Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، بهترین آمار را در بین ستاره های لیگ های معتبر اروپا به ثبت رسانده است.به گزارش بلاغ،به نقل از "ورزش سه"، دیدار پرتنش آبی اناری ها مقابل لوانته، با شروع موتور مسی ناگهان به تقابل آسان تبدیل شد. مسی روی هر ۵ گل بارسا موثر بود؛ او سه گل زد و دو پاس گل برای لوئیس سوارز و جرارد پیکه ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ بازیکنی در لالیگا، نه حتی در جهان نتوانسته به آمار لیونل مسی در این فصل نزدیک شود. در لیگ، او 14 بازی انجام داده – که یکی به عنوان یار جانشین بوده – و 14 گل و 10 پاس گل به ثبت رسانده است. در اروپا، او 6 گل زده و 1 پاس گل ارسال کرده است.

 

مقابل لوانته، مسی موفق به هت تریک شد و با توجه به هت تریکی که در چمپیونزلیگ مقابل آیندهوون داشت، توانست تعداد هت تریک های خود را به عدد 43 برساند که 31 هت تریک آن در لیگ بوده است.

 

 

 

او همچنین 4 بار توانسته مقابل حریفان دبل کند ولی یکشنبه با هت تریکی که انجام داد، پیشتاز مسیر کسب عنوان آقای گل اسپانیا شد و بالاتر از لوئیس سوارز و کریستین استوانی قرار گرفت که هر دو 11 گل زده اند. این سه گل همچنین تعداد گل‌های مسی در سال 2018 را به 50 رساند که 46 گل آن با بارسلونا و 4 گل با آرژانتین بوده است و این هشتمین بار در نه سال اخیر است که مسی توانسته در این زمینه بهترین آمار را ثبت کند.

 

در سرتاسر جهان، هیچ بازیکنی حتی نتوانسته در گلزنی به مسی نزدیک شود. نیکولاس په په از لیل، پیاتک از جنوا، امیلیانو سالا از نانت و کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن همگی 12 گل زده اند و کریستیانو رونالدو از یوونتوس، 11 گل به ثمر رسانده است. البته موضوع در مورد مسی فقط گلزنی نیست و او در پاس گل ها نیز با 10 پاس، بهترین آمار را در 5 لیگ برتر اروپا دارد.

 

 

 

 

یکی از نکات شگفت انگیز در مورد ستاره آرژانتینی، توانایی او برای تصاحب بازی و گلزنی های متعدد است ولی اینکه او همزمان می‌تواند این کار را انجام دهد و هم تیمی‌هایش را نیز در این موضوع شریک کند، نشان از توانایی استثنایی او دارد. او در پاس گل‌هایی که برای پیکه و سوارز ارسال کرد، این موضوع را نشان داد.

 

لوانته منتظر چنین درخششی از فوق ستاره آرژانتینی بود. در 16 بازی مقابل این تیم، مسی 19 گل به ثمر رسانده و هیچگاه مقابل این تیم والنسیایی شکست نخورده است. 14 پیروزی و 2 تساوی نتیجه تلاش او بوده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب توجه پرسپولیس با اوسمار

تیم فوتبال پرسپولیس با سرمربی برزیلی خود بیشتر از هر زمانی به قهرمانی امیداور است.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در یک دیدار حساس و تماشایی با تک گل عیسی آل‌کثیر موفق شد تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را با یک گل شکست دهد تا فاصله یک امتیازی خود را با همشهری خود یعنی استقلال حفظ کند تا همچنان کورس قهرمانی داغ بماند.

پرسپولیس این روزها در بهترین فرم خود در یک سال اخیر دارد و همین موضوع باعث شده تا هواداران این تیم به تکرار قهرمانی این تیم در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر بیش از هر زمانی امیدوار باشند. قرمزها هفته‌های پایانی نیم فصل اول اگرچه در شرایط خوبی قرار نداشتند اما بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از این تیم و حضور اوسمار ویرا به عنوان مرد نخست نیمکت سرخ‌پوشان همه چیز به سود آنها تغییر کرد.

هرچند پرسپولیس در نخستین بازی خود در نیم فصل دوم برابر آلومینیوم اراک روی اشتباه بیرانوند شکست خورد اما این تیم بعد از این بازی در ۷ بازی از ۸ بازی خود موفق شد حریفان را شکست دهد و تنها در شهرآورد پایتخت آن هم برابر استقلال تهران رقیب سنتی خود به تساوی صفر - صفر رضایت داد.

پرسپولیس در ۹ بازی که اوسمار هدایت این تیم را بر عهده داشته است ۱۴ بار دروازه حریفان خود را باز کرده و تنها ۳ گل دریافت کرده است که همه‌ آنها به نوعی با اشتباه مستقیم دروازه‌بان به ثمر رسیده است و در ۷ بازی نیز موفق شده دروازه خود را برابر حریفان بسته نگه دارد. قرمزها با سرمربی برزیلی خود به طور میانگین در هر بازی ۲.۴۴ امتیاز کسب کرده است.

اوسمار و پرسپولیس با دو پیروزی حساس برابر گل‌گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی که پیش بینی می‌شد یکی از این دو تیم از قرمزها امتیاز بگیرد حالا پیش از هر زمانی به تکرار قهرمانی در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر امیدوارتر شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تمام اروپا دنبال یک ستاره 20 ساله آلمانی
  • آمار شگفت‌انگیز کول پالمر در چلسی؛ ظهور یک ستاره پس از ادن هازارد
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • مهره موردعلاقه نکونام بلای جان تراکتور (عکس)
  • آمار تحسین برانگیز خیبر برای صعود به لیگ برتر
  • مقایسه مرگ‌ومیر تصادفات جاده‌ای نوروز امسال با سال‌های گذشته/ آمار
  • آمار مرگ‌ومیر تصادفات جاده‌ای نوروز امسال در مقایسه با گذشته
  • اوسمار برای آمار خود کف می‌زند! (عکس)
  • آمار جالب توجه پرسپولیس با اوسمار
  • تعجب غول‌های اروپا: قیمت ستاره یونایتد بالاست